lørdag 13. april 2013

Dagen derpå!

Det er FANTASTISK å våkne etter kun 3 timers søvn dagen derpå etter en heidundrandes fest og være i PERFEKT form! Også er det kun lørdag, med enda en dag hvile i morgen. Vi har spist så deilig frokost, handlet, gått en liten tur, og spist taco. Nå er det jordbær med fløte forann tv, godis og en film i kveld. Tipper jeg er i seng til kl 22, og passer perfekt!

I morgen er det trening og jobb.

Nyt lørdagen, og etter å ha lest Ringerike Blad i dag om en bekjent som er kreftsyk bare litt over 30 år, og lever livet sitt så lykkelig hun bare klarer hver dag, har jeg bestemt meg for å ta enda mer vare på hverdagslykken.. Det er jo så enkelt!

Takk for alle fine hilsner og mail dere gir meg... Gjør meg veldig veldig glad!



2 kommentarer:

  1. Vad är det för coola snygga byxor du har. Måste skaffa mig par rosa till våren. Så snyggt klädd som alltid.
    Ha det gott
    Eva

    SvarSlett
  2. Skulle ønske jeg også kunne være slik dagen derpå.Det er jeg altså ikke,er helt død i 2 døgn etterpå,men så har jeg lakenskrekk også da på natten:)Kommer meg sjeldent hjem før det er lyst ute:)

    Nyt ny uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥