onsdag 3. april 2013

En helt fantastisk feeling



Hei onsdag

herremin jeg har klart å bli syk.. jeg er 
tett som bare det, feber, og dundrende 
hodepine.. ER det mulig?? Jeg reiser jo 
til Amsterdam om få timer... 

Jeg drikker te, spiser appelsiner, og 
paracet så det griner og håper på recovery.. 

Apropo grining.. jeg sitter hele dagen når jeg 
jobber å hører på soundtrack til filmen 
INTOUCHABLES

Jeg så den er på Netflix nå, og du MÅÅÅ se den.
jeg tror det er verdens fineste film, og den 
gir deg en helt vidunderlig feeling når 
du ser den. DO it, du vil ikke angre. 

Sjekk ut traileren, filmen er fransk, men 
det tenker du faktisk ikke på... den kan ikke være 
noe annet egentlig.. 

Har du sett den?

14 kommentarer:

  1. jeg har sett den, syns den var helt herlig :)

    God bedring :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja ikke sant.. jeg bare gråt og gråt og gråt og gråt.. haha.. men den har jo også så helt fab slutt.. elsker filmen :)

      tusen takk.

      Slett
  2. God bedring! Typisk å bli syk når det ikke passer...Med litt vin så blir du fin:)
    God tur, blir spennende å følge deg!
    Klem fra Margit

    SvarSlett
    Svar
    1. æsj ja... men jeg er bedre nå faktisk.. :) paracet gjør susen tydeligvis..
      denne turen er det MYE jobb og møter, men jeg håper jeg rekker litt sprell!!

      Slett
  3. Ja, den er helt fantastisk! :) God bedring!

    SvarSlett
    Svar
    1. TUSEN TAKK... jeg er mye mye bedre også, takket være paracet.. ♥

      ha en fin findag.

      Slett
  4. Hei hei,
    Ja, jeg så filmen da den gikk på kino. Enig med deg; verdens fineste film. Utrolig morsom - det hadde jeg ikke trodd før jeg så den ;-)
    Stakkars deg som er blitt syk da - så leit! Riktig god bedring! Håper du kommer deg avgårde! God tur i så fall! Følger med deg på IG - verden rundt ;-) ;-)
    Klem fra Sidsel;)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja ikke sant.. den er så herlig.. jeg ser traileren mange mange ganger, enda jeg har filmen :) elsker også musikken..

      takk takk.. følg med.. nå åker jeg straks ut døren! :)

      Slett
  5. Så filmen bare for et par kvelder siden; utrolig rørende og fin!Nesten så jeg kvier meg for å se film igjen, for jeg må jo bare bli skuffet...

    God tur på din spennende reise :)

    SvarSlett
  6. Beste filmen jeg har sett reiste alene på kino, ingen som ville være med meg  satt å lo og gråt sammen de 5 andre som var på kino også. God tur, gleder meg til å følge deg på instagram. Ler så jeg griner klem Lise

    SvarSlett
  7. Ja,den filmen vil jeg huske lenge. Topp kinokveld ble det.
    Jeg likte godt Amour også.

    SvarSlett
  8. Filmen er fantastisk, for ikke å snakke om musikken!
    God bedring, og god tur:)

    Hilde.

    SvarSlett
  9. Hei, no galt med netflixen min da... Finner den ikke...

    SvarSlett
  10. God morgen:)

    Filmen er helt fantastisk! Så den da den først kom ut på lerretet, skikkelig feel good:) Håper du føler deg bedre, God bedring!:)

    K

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥