tirsdag 23. april 2013

gi meg 6 minutter av din tid:






Jeg kan bare ikke hjelpe for det, men 
jeg ble så utrolig rørt når jeg så denne filmen.. 
Fotballfrue.no gjorde meg oppmerksom på den
og jeg er så glad for at jeg så den. 

Nå skal jeg bli enda flinkere til å gi komplimenter,
tenk så mye det betyr for den som får det.. 
For alle mennesker er jo flotte - alle har NOE - 
og som regel så mye mer enn de selv tror. 

En film som virkelig fikk meg til å tenke.. 

Ha en fin tirsdag, jeg håper du finner 
noe som er virkelig flott med akkurat DEG
- du har garantert noe - 



KLEM FRA MEG

9 kommentarer:

  1. Åhh, jeg ble skikkelig rørt jeg også..
    Ja, tenk på hvordan vi ser på oss selv, og hvor stor forskjell det er i forhold til hva andre mener...
    Jeg prøver å være flink til å gi komplimenter til de rundt meg, arb.kollegaer,venner,ukjente, fam osv,det koster så lite og gir så mye:)), men man kan selvfølgelig bli bedre!
    Mitt inntrykk av deg er at du har ett vinnene vesen, god smak og ett flott smil:))!
    Ha en fin fin dag!
    Kleeem Tone-C

    SvarSlett
  2. Det var en fantastisk film som virkelig får en til å tenke :-)

    SvarSlett
  3. Fantastisk film!! Og så inspirerende å se tegningene og hvor forskjellig andre ser en i forhold til hvordan man ser på seg selv!

    SvarSlett
  4. syns denne sier masse om hvordan vi alltid forkuserer på alle våre negative sider ( utseendemessing) enn innsiden. Men er selvsagt UTROLIG hyggelig at helt fremmede syns så vakre ting om andre fremmede og ikke bare dømmer-slik som media gir inntrykk av i dag

    ha en fantastisk dag ;)

    SvarSlett
  5. Takk for at du delte! :)
    Her kom iallefall tårene! :)
    Vakkert innlegg! :))

    Nyt resten av dagen! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  6. Den traff..... Takk for at du delte denne nydelige filmen....

    SvarSlett
  7. En tankevekker ja, virkelig... :)
    Takk for at du delte ♥

    SvarSlett
  8. PS: Håper dagen blir så fin som den kan, med lille snuppa di ♥
    Masse god bedring!!

    SvarSlett
  9. Takk for at du delte! :)
    Rørende, og som du sier vi har alle noe!

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥