mandag 29. april 2013

Glam dedu ♥


Hei bloggen

Det er seigt å være tidlig på så jeg skal straks legge meg..
jeg må innrømme at jeg har kjøpt Fifty shades som 
en av de siste i verden, for nå er jeg også lei 
av å ikke vite hva ALLE snakker om.. jeg vil også 
høre om mr. Grey og Anastasia ( eller hva hun heter -jeg 
har bare rukket et par linjer, og hittil har jeg 
sovnet etter en linje eller to ) 

Jeg fikk jo nytt bord i forrige uke, og er det mulig
å elske et møbel, så må jeg si at jeg elsker det 
dypt og inderlig. Det er helt fantastisk, og jeg
har lyst å stryke over det og drikke champis hele
dagen, og ikke minst ha fest rundt dette bordet. 
Utrolig gøy når noe blir så bra


Ønsker dere en fin fin kveld, i morgen 
skal jeg trene igjen - da har kanskje den grusomme
stivheten fra treningen lørdag gitt seg. 

ses i morgen

3 kommentarer:

  1. Vakre bordet.
    Eg har alle bøkene,men gidder ikke lese dem.
    Fikk de og stekepanne i gave fra gubben og spurte ham hva han mente med en sånn gave hahaha

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. hva mente han med det?? at du skulle lese høyt for han mens du flappet til han med stekepannen?? haha...

      du MÅ jo lese de... han ville nok at du skulle det for han har hørt div. rykter.. haha..

      ha en fin uke :)

      Slett
  2. Oi! Hvor der den lekre duftkrukken fra?? Dån! <3

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥