tirsdag 2. april 2013

Last evening

 
og eggeglassene som du kanskje har sett 
hos fine Fotballfrue ( som har laget 
helt nydelige bilder av disse - HER



Siste kvelden med barna før jeg reiser.. 
det er ganske trist å reise fra de, og
det ser ut til at det blir litt reise på meg 
i tiden fremover.. Jeg er nok den som tenker mest 
på det, og denne gangen blir jeg ikke så lenge borte.  
Det er jo greit, og særlig for meg som nesten ALDRI har vært 
hjemmefra før.. jeg tror både mann og barn 
STOR koser seg når DRAGEN ikke er hjemme



Blomster er kjøpt inn på Norges beste Mester Grønn
( tusen takk jenter for at dere er så søte mot meg ) 
og huset er plutselig veldig vår nå. 

Når jeg kommer hjem er det helt hysterisk stress 
med badet - som MÅ være klart.. 
Vi har 20 dager på oss nå, til å gjøre det klart. 
20 dager, til lister, kraner, vasker osv er på plass. 

Da får jeg nemlig besøk, ( ikke av interiør blad ), 
men noe som ganske moro/skummelt/latterlig/
flott/merkelig og i grunn ganske heldig for meg.

Jeg er ikke sikker på om det er hemmelig, når jeg 
tenker meg om så tør ikke skrive mer. 

Nå er det mer jobbing, før jeg må pakke, 
vaske klær ( og ok - jeg innrømmer det: pakke ut av 
kofferten jeg hadde med på fjellet.. ) 

#jatakk4espresso

Ha en fin fin kveld alle, 
og nyt tirsdagskvelden.

3 kommentarer:

  1. Kjempekoselig å ha deg som kunde også :-) God tur til Amsterdam. Hilsen jentene på Mester Grønn

    SvarSlett
    Svar
    1. *smelt*

      takk o takk - de nye krukkene ble superbra!!! DET må være årets hit fra mester grønn

      ses nok snart igjen :)

      :)

      Slett
  2. Hei. Hvor har du fått tak i den flotte "sølvpotten" som orkideen står i? Er det noe du selger?
    Marit :-))

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥