søndag 28. april 2013

Med Chanel i Oslo


Hei

helt på sparket reiste Tomine og jeg inn til Oslo i 
dag og en av mine Instagram venner er bloggeren 
OSLOINCHANEL.NO så jeg hørte med henne om hun 
ville møte oss - selv om vi aldri før har møttes. 
Da ble det Pascal som har deilige macroner, kaffe
og en fantastisk fiskesuppe.. SE den lekre 
kakaoen som Tomine fikk... 


DET er så gøy, og veldig hyggelig å treffe folk
man har "snakket" mye med. Hun skriver en blogg
jeg er daglig innom, og er et råskinn på
mote, mat, og trening. Du kan klikke HER
om du vil se mer. Jeg fikk låne baby en liten stund
men jeg kjenner at det er godt å levere tilbake, selv
en liten sjarmør som dette, som bare smiler


Det var godt å lufte Tomine litt, for dagene
som har vært her hjemme har vært hysteriske, 
med filming, bursdager, ekstremt mye jobb osv. 
DA er det deilig å bare dra, være mamma 100% 
og dempe litt dårlig samvittighet. 
Far i huset feiret sine 40 år i går, så han 
syntes nok det gikk helt greit at vi dro fra huset 
noen timer også. 

Nå er det jobbing resten av kvelden, men 
jeg må opp kl 0430 i morgen, så det blir tidlig
kveld for meg.

Kos dere og nyt søndagen


2 kommentarer:

  1. vel overstått feiring og filming og god søndag;)

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk :)

      ha en fin fin uke. ♥

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥