mandag 29. april 2013

nesten natten

Today tired mama: colormehappyjeans/J.brand 
goldensshoes/AMUST skjerf/Falierosarti
( skal du kjøpe et fab skjerf: DETTE ) 
Bluse/kjøpt i Singapore




HAPPY MONDAY

Morningene starter tidligere og tidligere,
og kveldstellet blandes nesten med morgenstellet,
klærne fra dagen før kles nesten bare av 
for så å ta på nye og starte på nytt igjen.
Kaffen fra kvelden før kan drikkes lunken dagen 
derpå men egentlig burde jeg spist kaffebønner
og ikke kvernet disse for å våkne skikkelig. 


haha.. det er hektiske dager,og jeg overdriver litt
men kl 05 er jammen tidlig å stå opp -  men det er GØY
og det hjelper å legge alt klart og frem
så det er bare å hoppe i klærne på mitt 
fine nye bad, gå ca 2 meter så er jeg jo allerede 
på kontoret. Også er det mandag. 
Jeg elsker mandager - virkelig - så det er bare 
å si diggelodiggeley - happy monday


6 kommentarer:

  1. Happy mandag vakre!!!

    Klem C

    SvarSlett
    Svar
    1. Happy hepp tilbake, og håper du får en flott uke.. herremin her snør det nesten.. ( ok.. ikke helt da.. men på Gran... )

      klem tilbake.. :)

      Slett
  2. Hei-hei!!
    Du er en solstråle!!! Så kjekt å titte inn til deg, like blid og full av energi....
    Fiiiin mandag til deg og nydelige bloggen din :)
    Klem -Bodil-

    SvarSlett
    Svar
    1. næmmen så hyggelig.. det var fint å lese, nå som jeg begynner å bli liiiitt moden for kaffe.. no 8.. :)

      tusen takk.. og fin fin uke du også :) klem tilbake.

      Slett
  3. Så stilig du er i dag!!! =)=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - herlig med litt fargeklatt på kroppen når det er litt grått ute.. NÅ må det komme skikkelig vår!!!!

      happy uke :)

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥