søndag 7. april 2013

Nye stoler ♥


Jeg fant så mye fint hos min leverandør, som har showroom
på over 3000 kvm fordelt på 3 etasjer. 

Helt besvim var det når jeg så disse stolene i en 
helt nydelig gråfarge. Jeg har intropris på de 
50 første stolene som ble bestilt, men økte 
med enda 50 stk, da de gikk som dugg for solen 
på facebook i går. 

Intropris ved bestilling nå kr 2500,- 
( ord pris kr 3700,- ) 
kommer på lager til oss 24. juni

Er de ikke lekre? 

Mange flere nyheter kommer,
 så skal legge ut etterhvert. 



Jeg må bare skrive det:
jeg har fått en orkidè til å blomstre igjen. 
jeg døde av lykke, og stolthet. 

Nå føler jeg meg som blomster Finn i dag. 
Positiv thinking - gives positiv things. 
DET er helt sikkert. 


5 kommentarer:

  1. Må man ha face-book for å få sett dei nye stolane?

    SvarSlett
  2. hej hva ville det koste for 4 stk og har du dem stadig? mvh charlotte-e-t@live.dk

    SvarSlett
  3. Hei.
    Er det mulig å få tak i disse stolene ennå??

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥