tirsdag 30. april 2013

Omgivelser

Poncho/Carma.no HER
bukse J. Brand/Carma
bluse/Zara
ring/PoshDesign.no HER


Hei

Det er helt klart at jeg som interiørblogger også 
bruker klær og bling som gjenspeiler seg i 
mitt interiør. Jeg fikk spørsmål om det her om dagen
av besøket jeg hadde her hjemme og jeg har faktisk 
ikke helt tenkt på det før nå.. 

Men - nå er jeg så i fokus på badet som er sort, 
gull og hvitt, og det er jo mine absolutt favoritt
farger - og har vært i mange år. 
Og sort er alltid safe.

Ble derfor så glad når jeg fant denne kule ringen 
jeg kjøpte lenge før jul - og kunne legge den fint
til pynt på badet, når den ikke da er i bruk som
 i dag. Jeg skal bli flinkere til å bruke glam.

jeg fikk en veldig hyggelig hilsen på min facebook
side i dag, av en venninne som har bestemt seg 
for å gjøre noen glad hver dag - så jeg sendte
min glad hilsen videre til en venn, 
og herremin for en herlig dominoeffekt. 
Ikke mye som skal til!!

Solen skinner, og poncho er på - nå er det
virkelig neeeesten vår, med 1. mai i morgen. 

TENK DET

happy tirsdag


4 kommentarer:

  1. Øyemaske: Fifty Shades Collection???

    Upps, ser nå at det er kameraet :)Sorry

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. joda.. hadde ikke vært så¨dumt av og til på dårlige dager med stooore poser.. :)

      happy tirsdag

      Slett
  2. Lekker ring! og så stilig du er i dag! (som alltid) =)

    Ønsker deg fiiiin dag!

    KLem!

    SvarSlett
  3. Ahhh, du er smashing!!
    Looking good - always ♥

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥