mandag 22. april 2013

Så innmari død


Det var lite shopping i Oslo på lørdag, 
bortsett fra disse nydelige lysene fra Voluspa
og en ring fra YSL til meg selv. Gleder meg til 
å sette de på badet nå, og ta mitt aller 
første bad. I dag skal stenplaten på benken
på og kraner skrus fast i morgen. 


Jeg er forøvrig helt død etter bloggetreffet i Oslo
på lørdag. Så utrolig masse herlige jenter, og
masse champagne, vin, og even tequila. haha. 

Det ble en magisk kveld, og selv om formen 
var på topp i går, var jeg så trøtt at jeg
sovnet kl 16 i går hjemme, og sov til kl 07 idag. 
???????????????

tenk at det går an!!


NY uke, som er helt utrolig spennende for meg, så det 
er tusen ting å ta tak i, for alt må være klart 
til torsdag. Ses senere, jeg håper jeg kan 
låne litt bilder fra bloggetreffet, for min tlf låste
seg, og jeg fikk ikke knipset noen bilder nesten

happy monday








5 kommentarer:

  1. Hei du vakre!
    De luktet så nydelig, angret for at jeg ikke sveivet innom for å kjøpe med selv. Det får bli neste gang!

    TAKK for en fantastisk helg, lunsj og full pakke. Det er lenge siden jeg har hatt det så gøy! Hodet og hjertet er fyllt til randen og jeg håper ikke det blir lenge til neste gang igjen.

    Hils frk L fra meg og! ;)

    GODKLEM

    SvarSlett
  2. Elsker Voluspa!!
    Så mange digge dufter ♥

    Tipper dere hadde en magisk kveld i helgen, synd jeg ikke fikk blitt med altså... :(
    Men neste gang... da:))

    Her er jeg hjemme med en datter som brakk nesen og fikk hjernerystelse på fotballkamp i går, så hun ser ut som en som nettopp har fått bank av Cecilia Brekhus:)) Huff, lillejenta, det er VONDT!

    SvarSlett
  3. De lysene ser så fantastisk flotte ut, lukter sikkert deilig også!
    Hehe, sovnet klokka ni i går jeg, måtte bare legge barna først, så stupte jeg i seg. Deilig!
    Kjekt å hilse på deg som jeg har fulgt så lenge;)
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Høres ut som du har hatt en herlig helg :) De voluspa lysene er himmelske!! Og sååå dekorative! Herlig med nytt bad. Gleder meg til å se mer :)

    Klem Anne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥