fredag 5. april 2013

Sånn midt i natten

Og fra sengen..

Mye inntrykk her fra Amsterdam, etter besøk på showroom fra min nye leverandør.. En helt fantastisk dag i går og jeg har bestilt U T R O L I G mye flott til TM Design.

Etter en hel dag hos leverandør gikk vi ut for å spise, men jeg måtte bare avbryte i middagen og bli kjørt til hotellet igjen for jeg er rett og slett skikkelig syk... Kjipt..

Etter å ha hamstret apoteket for div remedier ble det tidlig sengen for meg, og godt plassert under dynen håper jeg på bedre dag om noen timer. Jeg må orke å reise på biiiittelitt sightseeing og kos..

Bilde viser sofa, bord og skrivebord som er bestilt inn til oss.. ( sofa i annen farge )
Er det ikke bare så lekkert??! MASSE MASSE mer er bestilt, og jeg får noe av det hjem til meg allerede om en uke, siden jeg er en liten heldiggris og får utstillingsmodeller til mitt hus. Woooopwooop

1 kommentar:

  1. Heia. Så tøff du er:-)reiser selv om du er syk...masse respekt...SÅÅÅÅ mye fint,men vi er vel ikke overraska - gooooo smak har du jo. Husk no å pass på deg selv - kjære du, og lykke til. Klem fra hege mo i rana

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥