søndag 7. april 2013

VICTORIA BECKHAM in the house




Hei søndag. 

For en søndag.. så deilig vær, så morsom frokost
vi hadde, og jeg kan høre snøen smelte.
Invitasjon til en bursdagsfeiring på fredag også 
gjorde morningen perfekt. Jentefester er FAB!!

Jeg blir bare så glad, og for ikke å snakke om 
at mannen hadde "glemt" å gi meg brillene 
han bestilte til meg når jeg kom fra Amsterdam..
jizz.. jeg holdt jo på å døø her jeg satt på kontoret, 
så i skrivende stund har jeg de faktisk på meg. 
haha

Jeg elsker Victoria Beckham - jeg synes hun har 
en fab stil, så classy, elegant, og bare 
lekker hele damen. Nå har jeg også fått 
en liten bit, og siden jeg fikk så mange 
mailer ang solbrillekjøpet i Singapore, 
tipser jeg om disse som er vel så fine, 
og kan kjøpes i Norge hos Carma.no HER

Kos dere i dag, og nyt søndagen.

SeS LItt SeNerE



9 kommentarer:

  1. åh have mercy. De er helt rå.
    Elsker bloggen din, alt forskjellig, og humor.

    ha en fin søndag
    klem fra Bodillen

    SvarSlett
  2. Stilige briller:-D
    Jeg lurer på hvorfor ditt instagram bare "virker" av og til? Er det egentilig privat?
    PS Kom innpå da du var i Singapore, lo så tårene trillet av bla vindua og sepåhua.
    Mvh lise

    SvarSlett
    Svar
    1. hEI lISE

      HAHA.. ja det var så gøy!! lo meg nesten ihjel mange ganger.. haha..

      den er privat, så du kan ikke se den på nett, eller på IG - om jeg ikke har godkjent bruker.. jeg godkjenner aldri profiler uten bilder, eller uten navn.. ♥

      Slett
  3. Kjempefine briller!! Har crush på aviator om dagen

    SvarSlett
    Svar
    1. me too... vår.. vår og aviator = sant

      happy søndag. :)

      Slett
  4. Veldig fine briller, men jeg kan'ke ha sånne jeg :(
    Fordi jeg bruker briller og må ha solbriller med brilleglass i ellers blir jeg gående uten å se et kvidder ;) hahahaha.
    Men jeg har veldig fine solbriller da, men klabert - jeg har lyst på litt nytt og sånn også. For meg er det nok best å gå til optikeren pga det, men fine er de :) Grattis med nytt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjøpte Ray Ban ( Aviator,gull)med styrke hos optiker,til den nette sum av Kr 1450!

      Slett
  5. Åhhhhh DARLIG jag dör av avundsjuka nu alltså, men inte missförstå -Jag unnar dig ju dom förstås !!!

    Dom är GRYMT SNYGGA <3

    SvarSlett
  6. Fy fader ramboline, jeg må ha et par! Eller så kan jeg bare få dine når du er lei ;) Avleveres i Oslo i løpet av helgen da eller?

    Tine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥