torsdag 23. mai 2013

23mai2013


Hjelpes meg som dagene flyr, og det er sjelden 
jeg har type blåmandag, men jiss denne uken 
har vært utfordrende. Knust tlf i pinsen, mail 
som ikke funker, og en rygg som slo seg helt vrang

Det som er så utrolig flott med sånne dager 
er at de MÅ jo bare bli bedre.. og da er det 
så ekstra deilig når man er på vei. 
Jeg har en helt fab helg å se frem til:
Møte Lene Alexandra, middag ute, møte jenter 
på lunsj lørdag formiddag og overnatting 
på nydelige Continental igjen. 

Dette blir nok sommerens siste sprell før vi 
reiser til Frankrike, så jeg håper på sol, 
og nydelig varmt vær. 


Litt bilder fra badet.. ikke så lett å ta bilder her, for 
det er ganske så mørkt, og jeg tror jeg har fått 
skjelvesyken, for jeg kan altså ikke holde 
kamera stødig nok til skarpe bilder.. 
alderen?? hehe


Ønsker dere en fin fin dag, jeg skal bruke lunsjen
til å dusje og gjøre meg klar, for i skrivende
stund sitter jeg i kosedress med ansiktsmaske
før jeg iler ut til avtale kl 13.



stor krukke fra HAGEFOKUS.NO
innredning fra TM Design AS
Duftflaske fra Den Gylne Fe i Hønefoss
samt Ettika love armebånd fra Carma.no


2 kommentarer:

  1. Nydelig bad!!!! etter regn kommer sol....og høres ut som du har sol dager fremfor deg. Lykke til med møte med Lena Alexandra, blir sikkert supert!!!! hilse henne :-)
    mvh karjis

    SvarSlett
  2. Er speilet også fra TM design? Utrolig lekkert.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥