onsdag 1. mai 2013

Å vente på solen





HAPPY 1. MAI

Så utrolig deilig med fridag ( jeg jobber litt men 
det er så deilig at de andre er hjemme ) 

Vi skal på tivoli, men far i huset er skikkelig syk
så det blir bare vi jentene og venner. 

Jeg ventet så på solen i dag og rigget meg 
til med kaffe, nye bøker og nye solbriller. 

MEN - den lot vente på seg, 
noe jeg ikke helt la merke til før jeg hadde 
rigget meg klar og skulle ta på brillene. 

Fra søndag er det meldt sommer - og jeg kan 
nesten ikke vente..





Oppdatering; SOLBRILLER kjøpt hos Carma.no

2 kommentarer:

  1. God 1. mai! Nydelige bilder i bloggen din. Vi venter også på solen, her ved Mjøsa... Ha en flott uke, mens du venter på sommeren. :)

    SvarSlett
  2. heldige dere! vi på vestlandet har fått et lite kvitt dekke over marken i natt. Men det smelter vell etterhvert tenker jeg hehe huff...

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥