onsdag 15. mai 2013

Alive and kicking ♥

Ny kommode fra TM Design - Flagchest - i skinn og tre. 
Noe av det vakreste jeg har sett, og jeg har satt den på 
badet vårt. Den passet perfekt.
( 125*87*52 cm - kr 12400,- 
på lager fra 30. mai 2013





GOD MORGEN

Guuu som dagene flyr.. 

Helgen i Oslo gikk opp i røyk og ble et minne for 
livet med vakre, flotte,
herlige, flinke, morsomme og utrolig dyktige 
FruFly - etter vår workshop hele helgen på 
Continental. 
Vi leide et nydelig møterom der, og hadde 
noen timer med utrolig masse kreativitet
og spennende ideer. Vi spiste på Teaterkafeen, Olivia
og fantastiske The Thief, og feiret vårt 
møte med en tur ut på byen lørdagen

Gjett om jeg gleder meg til fortsettelsen, 
dette var gøy!

Nå er det masse jobb, i regnvær og frost, 
før det er klargjøring til 17. mai
Bunader skal fikses, sølv pusses 
og planter må i nye urner. 

 Ønsker dere en fin fin dag
kanskje vi ses i kveld

8 kommentarer:

  1. Hej :-)

    Er helt vild med TM Design. Ærgerligt, at man ikke kan få møblerne i Danmark - bor i København. Fortsat god dag.

    Hilsen Karen - en fast læser af din blog :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Karen.. så hyggelig.. men vi sender til hele Skandinavia.. så det er allerede TM Design mølber, i Danmark og Sverige..

      bare ta kontakt på mail så kan jeg sjekke frakt til deg. :)

      Slett
  2. Hei, vi er superfornøyde med salongbordet vi kjøpte hos deg forrige uke :-)))))Nå fikk jeg ett glimt av den nye kommoden på badet ditt, kommer det flere bilder av den??? For den tror jeg også vi må ha....

    Mvh Mona

    SvarSlett
  3. Det er såååååå fint det badet ditt!! Og den nye kommoden er to die for!! <3 <3

    SvarSlett
  4. Elsker det badet ditt Veronica <3 <3 og den nye kommoden er to die for!!! <3 <3

    SvarSlett
  5. Takk for en strålende fin helg, skjønneste!!! <3 Tenk å få lov å jobbe OG henge med fantastiske deg! Lucky me, gleder meg til fortsettelsen! :-)

    SvarSlett
  6. Hei
    Vakker kommode. Men kan du vise flere bilder av den.
    Følger bloggen din og den er super inspirasjon.

    Mvh Gunn

    SvarSlett
  7. Lekker sak den kommoden der altså! :-D
    Åh som jeg gleder meg til huset står ferdig og jeg kan kjøpe litt møbler fra deg. Har peila ut en sofa!
    Er det noe sted man kan prøvesitte?
    Jeg mener å huske at du hadde et showrom i Drøbak eller noe? Det finnes kanskje ikke lenger?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥