tirsdag 28. mai 2013

All M. E.


Hei Bloggen


Tusen takk for alle hyggelige mailer og hilsner 
etter søndagens innlegg på bloggen når 
vi var i Frognerparken. Det er mange av dere 
som ønsker mer klær, og mer dagligdags på bloggen
som feks utflukter osv. Jeg skal bli flinkere, for 
jeg har jo alltid med kamera.. nesten. 

Mange av dere lurte også på klokken 
og det er en Kyboe kjøpt fra Carma.no i fjor 
tror jeg.. Veldig glad i den, og veldig tøff.


Glittershoes også er det mange mange som har 
spurt meg om, og de er kjøpt HER
De er jeg rett og slett helt forelsket 
i - glad i gull og glitter som jeg er


Nå er det ut og nyte enda mer av solen, 
som endelig kom etter en lang dag med 
regn, regn og atter regn. 



Dagens husmor:

skinnbukser//Carma.no
genser//asos.com
sko//carma.no








2 kommentarer:

  1. Kul stil! Digger den klokken! :)

    Ha en herlig tirsdagskveld!
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. kjære deg:-)
    SÅ KUL du e.....veldig artig at du tenker å legge ut flere bilder av klær og sånne "artige" ting. Du har en flott stil både i huset, butikken og klær - så alt mottas med TAKK:-)
    Ha en finfin dag
    "Hegemargrethe"

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥