tirsdag 7. mai 2013

at the Raffles



Jeg har lovet bilder fra turen min til Singapore
men det er så utrolig mange bilder, og jeg må 
gå gjennom alle først.. men her er iallefall 
en smakebit på hotellet Raffles som jeg 
var så heldig å bo på i hele 5 dager. 

Nesten en ut av deg sjæl opplevelse, og 
jeg så utrolig glad for at jeg fikk reise 
nettopp hit. Mat, drikke, service og ikke minst
det utrolig flotte hotellet var som en drøm.

Skal vise dere shoppingsenteret jeg var på 
haha.. jeg begynte å le.. det var helt vilt.. 

Nå er det mer jobb, etter å ha kost meg i solen, 
også håper jeg på tidlig kveld, og ikke minst sol 
i morgen - krysser fingre. 



Bilde er tatt den kvelden jeg reiser og det 
var nesten helt grusomt å si farvel til de
som jobbet der.. Jeg MÅ tilbake.. 
For et sted!

du kan se mer om hotellet HER



2 kommentarer:

  1. Fine bilder! Man får lyst til å reise der med en gang ;)

    SvarSlett
  2. Whaat? FLATE sko? ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥