onsdag 8. mai 2013

Bare 40 dager

Om bare 40 dager reiser vi til Frankrike. Skal bli så fantastisk.

Først i dag tømte jeg kamera med bilder fra turen i fjor og dette bilde var så nydelig av Tomine. Hun ser på meg, og storebror tar bilde..

Sol, sommer, is og rosè.. Det skal bli herlig! Nå er det film på oss, før sengen. Jeg har trent igjen for 2. Dag på rad, og ny økt i morgen. Jeg blir helt utslitt av det og føler meg nesten syk på kveldene.

Til helgen reiser jeg inn til Oslo igjen og skal ha et utrolig spennende møte. Det blir en lærerik helg.. Med bittelitt kos. Middag på nye The Thief på fredag, og jeg er så spent. Men jeg MÅ bo på Continental. Elsker alt ved det hotellet, ikke minst velkomsten og de nydelige rommene.

Happy onsdag

11 kommentarer:

  1. Fantastisk flott bilde av nydelig jente! Sol og sommer....deilig å ha noe å glede seg til:)

    Mvh Benedikte

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.. ja denne vinteren har vært utrolig lang..

      NÅ er det på tide med sol!!

      ha en fin dag.

      Slett
  2. Åååå, så deilig!! Vi reiser til Cannes 19.juni, og blir der ti dager. Gleder meg såååå mye!! Hva er dine "must" i Cannes??;);) Fantastisk by...!!!

    Klem Gry

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Gry.

      ah.. da drar vi jo nesten likt.. vi bor litt utenfor - i Provance, men jeg er alene de første 10 dagene uten mannen, og da har jeg ikke bil, så da blir det ikke Cannes på meg. MEN når han kommer - DA reiser vi inn.. jeg bare ser på alt.. ingenting som er et must.. så kjent er jeg dessverre ikke.. men sjekk bloggen til byCelina - hun bor jo der, og har MAAAASSE tips! ♥

      Slett
  3. Nydelig jente og flott jente ja <3
    Fin torsdag til deg :)
    klem Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk.. happy torsdag til deg også!

      Slett
  4. Kjempefint bilde av datteren din :) Det er det jeg liker, bilder hvor modellen ikke er helt oppmerksom på kamera, det er da det blir best synes jeg :)

    Og ja snart ferie nå, jeg teller også ned til Hellas :) Det skal bli såååå herlig! Særlig fordi vi reiser ned "storfamilie" og ikke minst fordi familie fra USA også kommer og ferierer sammen med oss, Det blir gull :)

    Og nå begynner jeg å bli frisk!!! Dette er har vært en SYK hard forkjølelse. OH. MY. GODD!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. enig.. også er barn de BESTE å ta bilde av også!! ♥

      my big greek family!! haha.. var det ikke en film eller noe som het det? det er jo så gøy å være mange, men jammen deilig å være bare oss også, for vi har hatt lite fam tid det siste året.. så DET gleder jeg meg så til..

      jiiiizz.. du har jo vært syk forever... NÅ må du jo begynne å bli bra.. ♥
      krysser fingre.

      happy torsdag.

      Slett
    2. Og ikke nok med at jeg har vært syk 4ever, så fikk jeg jammen meg brev i posten fra Politiet også her om dagen! Jeg har blitt banditt!!!!! (før jeg ble sjuk!)

      2 prikker og en saftig bot. Jeg blingsa på fartsskilt og ble fotografert gitt. Så det er ikke bare fridager man kan ta feil av (ref ovenfor her huff huff hahaha) ... men også farta. Flaut. Sånn nå har jeg sagt det høyt. he he ;o

      Slett
    3. nei så utrolig kjipt!!! godt du ikke mistet førerkortet... DET er kjipt! Det gjorde nemlig jeg for 100 år siden, og det var grusomt... 3 mnd, og en forferdelig bot.. ALDRI mer!!!

      du må nesten kjøpe deg noe kjempedyrt, så levere tilbake, for da har du liksom spart masse penger, som du kan bruke på boten.. DA svir det ikke SÅ mye.. haha... ( kanskje ... )

      Slett
  5. Nydelig jente og så ekte bilde:-)) Herlig, rett og slett:-) Kan du tipse om hvordan bestille hus/sted i Frankrike? Var på cruise i fjor og deriblant innom Cannes - dyrt, men ønsker meg veldig tilbake til Frankrike..Tips? Klem M*

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥