tirsdag 21. mai 2013

BRA NOK - Lene Alexandra





 Den siste tiden har Lene Alexandra vært mye i media
pga boken "BRA NOK" men de fleste av oss har jo 
sett denne damen før. Jeg heiet som en gal 
da hun var med i Skal vi danse, og ble så glad 
at jeg gråt når hun vant. DET var så vel fortjent!
Hun er rett og slett steintøff, og har endret 
sitt liv så utrolig og jeg beundrer virkelig 
det hun har fått til på så kort tid. 

Etter MYE mas fra meg, har jeg endelig fått 
time til å møte henne. En time trening
og en time med livsstil endring fredag morgen
 i Oslo hvor hun jobber. 
Jeg gleder meg så utrolig, for det hele handler
jo om å komme i balanse. ALT er ikke rosenrødt, 
men jeg ønsker å få egen ro, få tilbake treningsglede, 
være glad, og nyte livet for det har jo så mye godt 
å gi. Jeg ønsker å innse selv at jeg faktisk også er 
BRA NOK - jeg vil nå mine mål og drømmer og 
jeg kunne ikke funnet en bedre dame til å hjelpe 
meg på vei 


Vi skal avslutte kvelden med en 7. retters middag
og jeg har sommerfugler i magen, for jeg er 
så utrolig spent - Dette blir gøy. 
Jeg er glad jeg spurte om hun ville, for 
jammen sa hun også ja.

 Håper bare jeg klarer å gå etter
fredagens treninginsøkt. 

Har du lest boken? 
Jeg har akkurat bestilt 
den og håper jeg rekker å lese litt før 
vi møtes.  
HER har jeg bestilt ) 


Jeg er ærlig og tar deg på alvor. Ingen mål er teite og du kan være deg selv og ha din ”me time” hos meg. Det at du gir meg tillit som PT og lifecoach gjør at jeg automatisk bryr meg og backer deg.
Jeg er opptatt av resultater og jeg ønsker verken å kaste bort din eller min tid. 
Hos meg jobber vi i team og vi er avhengig av kjemi for å nå målene sammen. Når du lykkes føler jeg suksess, og jeg blir stolt av deg! Alt jeg vil er at du skal nå dine mål, men da krever jeg også at du er villig til å gi det lille ekstra som skal til for at du skal lykkes. Jeg er opptatt av balanse og deg som helhet. Hodet og kroppen henger sammen og for meg er det mentale vel så viktig som det fysiske.
Mine klienter sier jeg er streng, men på en god måte;)

11 kommentarer:

  1. Høres bra ut og det høres ut som hun er en tøff dame. Lykke til:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Liza..

      tusen takk.. gleder meg veldig!! :)

      Slett
  2. Wow heldige deg, hun er en flott dame utvendig og innvendig! :)

    Du kommer nok til å få en helt uforglemmelig dag! :)

    Kos deg! :))

    Klem Evy

    SvarSlett
  3. Ønsker at du får et fint møte med henne.
    Kan anbefale boken Balansekvinnen av Kristin Norenberg, handler nettopp om livsgnist og balanse i livet. Go girl! mvh Bjørg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bjørg.

      tusen takk for tipset. JEg skal jammen lese den etter Lene sin. ♥

      takk for hyggelig ønske også.. jeg tror det blir veldig veldig fint ♥

      Slett
  4. Svar
    1. Gjett om.. gleder meg så.

      happy weekend - snart ♥

      Slett
  5. Hei! Jeg heiet også på Lene Alexandra i "Skal vi danse" og unnet henne av hele mitt hjerte å vinne. Og den prestasjonen hun har gjort ved å legge om livet sitt står det virkelig respekt av!
    Boken har jeg ikke lest, men tenker den er fin. Jeg vil gjerne også anbefale en annen bok: "Du er god nok" av Elizabeth Gummesson. Etter å ha "møtt veggen" så det smalt for ett og et halvt år siden...så har denne boken vært til stor hjelp. Det var som å lese om meg selv... Jeg er ivrig leser av bloggen din...og du er utrolig inspirerende!!!! Men innimellom når jeg leser så kjenner jeg meg selv litt igjen...fra før det "smalt".. Så ta godt vare på deg selv...du er BRA NOK!! Ønsker deg en kjempefin fredag...det er deg vel unt!

    Hilsen Inger:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Inger.

      takk for så hyggelig hilsen. Man skal være forsiktig, og ta vare.. det skjer med folk rundt man ikke skulle tro det var mulig med. Jeg har det i bakhodet.. MEN - jeg er flink å slappe av når jeg kan, og i motsetning til mange andre gjør jeg det HELT ALENE... DET er deilig for meg, og bare ha meg selv, uten avtaler, og bare tenke på meg. Det har vært mye jobb, og jeg er virkelig heldig som har fått det til så bra. DET tenker jeg også på. Jeg gleder meg til fredag, og jeg må si jeg beundrer henne - virkelig. Hun har nok måtte bevise ekstra hardt, at hun ER BRA NOK, og fy søren det er hun virkelig. Jeg blir mer og mer oppspilt jo nærmere vi kommer fredagen, for det blir så interessant å høre, og jeg håper jeg kan lære.. life is all about happiness ♥

      HÅper du er bedre, og har lært, og kan nyte dagene.. de går så altfor fort..

      stor klem, og takk for at du leser akkurat bloggen min

      Slett
  6. Så spennende, enig med deg at hun er en super inspirerende dame og kunne helt klart tenke meg en coatch time med henne! Gleder meg til å høre hvordan dagen ble. Men bare så det er sagt, du er ei knakende flott dame som daglig bringer inspirasjon til meg og mange andre hver eneste dag. Takk for at du er du!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei AB

      OJ!!! tusen takk - så glad jeg ble. utrolig hyggelig ♥ det er så gøy at dere finner inspirasjon på akkurat min blogg.

      Jeg gleder meg utrolig til trening, og jeg har spist og drukket HELT riktig hele uken for å kunne gi jernet i morgen på trening. På kvelden skal vi ut å spise, og de blir superspennende.. ill let you know ♥

      ha en fin weekend ♥ - veronica -

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥