søndag 5. mai 2013

Diamanten




Alle møbler TM Design :
Glam table 200*100*40 cm 
AMAZING dining sofa i brun velvet 250 cm 
ISABELLA sidebord med oak top 80*80*78 cm 
ENDELLION sidebord med 3 hyller sort
Bilde / hest med rytter 



HAPPY SØNDAG


Tomine kom hjem i går kveld allikevel for hun 
savnet både oss og pus så mye at hun ikke kune
være en natt til hos mormor. Sekunder før 
hadde jeg poppet verdens minste champagneflaske
sto hun på døren - så mye for alene kveld. 
haha - ikke helt som planlagt. 



Jeg lå å så på min egen blogg i dag tidlig før 
huset våknet, og så at jeg jo ikke har lagt 
ut bilder av bordet.. THE TABLE - som må 
være husets diamant her hos oss.. 
Det er så lekkert, og jeg elsker effekten som blir
i speilbilde når jeg har tent lys om kvelden. 
Bordet kommer inn til lager nå i august.


Nå er det full jobb resten av dagen for meg. 
Ny mail adresse som virker  - endelig - og hundrevis
av mailer og lese. Kos dere i finværet - endelig!




14 kommentarer:

  1. D er når jeg ser slike hjem som d du har at jeg får lyst til å gå amokk med malepensel og kredittkort. :-) Elsker detaljene dine i sølv. Ha en strålende dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. au.. haha... så herlig.. nå er jo jeg i overkant heldig som har møblene så tilgjengelig, men det er flott å være til inspirasjon.♥

      sølv er så lekkert, og jeg elsker det.. sammen med speil.. DET er fint!!

      happy søndag.

      Slett
  2. Nyyydelig!! Fantastiske møbler dere har!! Jeg ble skikkelilg fristet av bildet du la ut på IG i går kveld, men det får bli til helda igjen - det er jo helg igjen allerede på onsdag!;)
    Du ser smashing ut på bilden under her!!:)

    Ha en nydelig søndag! Nå skal jeg ut i sola og jobbe litt i hagen, før Pelle Politibil på kino med ungene senere:)
    KLem Gry

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Gry.

      GJETT om jeg koste meg.. jeg ble rett og slett litt glupsk.. det var såå deilig.. snart helt igjen.. det er jo jammen fri på torsdag jo!!

      Ha en fin fin søndag, og kos deg på kino.. jeg har sittet biiiittelitt i solen, men det blir kontoret i dag på meg :)

      klem klem ♥

      Slett
    2. Jeg vet du har vært i Frankrike i fjor du også:) Kunne glatt vært en mnd, ja... Kjekt om du har tips til kjekke steder:) Anbefaler du Fayance? Kan garantere at vi reiser til Frankrike neste sommer og:):) Jeg hyler ut om jeg ser deg på gata i Cannes!!;):) Haha;):)
      Klem

      Slett
  3. Hva er prisen på bordet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Pris kr 20 000,- men vi har intropris på dette nå til kr 14900,-
      ikke akkurat småpenger, men det er nå prisen.. og jammen er det lekkert også!

      ha en fin søndag.

      Slett
  4. Hvor for jeg kjøpt møblene ? Takk på forhånd

    SvarSlett
  5. Hvor for jeg kjøpt møblene henne? :-)

    SvarSlett
  6. Hvor for jeg kjøpt møblene?

    SvarSlett
  7. Hej! Jag bor i Sverige och är intresserad av denna bord. Undrar om det går att köpa den i Sverige eller om det går att frakta över den hit och vad det skulle kosta? Tacksam för svar!

    SvarSlett
  8. Hei, blir det noko mere tilbud?

    SvarSlett
  9. Kommer det noe mere tilbud på bordet??

    SvarSlett
  10. Hei, blir det noe mer tilbud på bordet??

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥