tirsdag 7. mai 2013

DID you know:



I dag var ASK EMBLA på God morgen Norge. 
Jeg fikk dessverre ikke sett det, men 
ble obs på det siden Vår Staude hadde på seg

Denne sangen er helt fantastisk fin, og jeg
gleder meg til å høre hele albumet som jeg nå 
laster ned fra Itunes. 

Ha en fin fin dag. 
Jeg har rukket trening, kaffe i solen og masse 
jobb allerede.. Fantastisk med sol!


ENJOY

Ask Embla consists of Icelandic and Norwegian songwriter/producers Arnthor Birgisson 
and Ina Wroldsen. 

Between them they have written hits for huge international 
artists including Britney Spears, Leona Lewis, Shontelle, J-Lo and The Pussycat Dolls.

TENK DET!!!!!


5 kommentarer:

  1. Takk for tips! Nydelig låt!
    Ser at de ligger på Spotify også. :)

    Nyt sola! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. gjør de.. haha.. jeg fikk sånn ÅÅÅH nei følelse, for jeg kjøpte faktisk akkurat platen på Itunes.. men det den er sikkert FANTASTISK..

      hør på den som heter i fell in love... SÅÅ FIIIIN!!! hun har helt utrolig flott stemme!!!!!! lalalalala

      Slett
    2. Hi hi! Men plata var jo bra, så da var det jo greit!
      Jeg falt også for Fell in love! :-D
      Flere av låtene er lagt inn i treningslista... kanskje det hjelper på dørstokkmila også!! :-D

      Slett
  2. Ina Wroldsen er flink, hun er fra byen her :) *litt stolt*

    SvarSlett
  3. Does anyone know how to get this album in the US?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥