tirsdag 7. mai 2013

Fra badet


Jeg har egentlig trodd at jeg har blogget masse 
fra badet, men jeg har jo ikke egentlig vist noe.. 

DET har jeg lovet å gjøre noe med, og det passet 
perfekt å ta bilder i dag, etter snilleste 
vaskedamene har vært her hos meg. 
MEN - jeg har også vært å trent styrke 
overkropp i dag, så jeg skjelver så i armen at 
jeg klarer ikke å holde kamera.. haha.. 
noe så latterlig.. Skal si denne husmora 
er trent ja.. haha.. 

MEN - jeg tvinger folket som bor her til å baare
bruke badet oppe, så skal du se det er rent også 
i morgen. Prøver igjen da.. 
jeg klarte et liiite bilde som ble ganske klart
så det får være en liten smakebit. 

Happy tirsdag


2 kommentarer:

  1. hahahaha huff da...

    da må du bare trene mer styrke da vet du ;)
    gleder meg til jeg blir bra igjen, da skal jeg også få trent. det er det verste med å være syk og litt hekta på trening... får ikke gjort noe!!!

    Du får ta en økt i morgen igjen, det er faktisk det eneste som hjelper mot stølheten,-tren mer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. I KNOW... men jeg har time igjen i morgen så jeg skal trene.. haha.. bena.. jiiizzz.. klarer nesten ikke å holde en bok.. ♥ nå må du bli frisk igjen nå da..

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥