fredag 10. mai 2013

God morgen



Luften gikk litt ut av meg i går, da jeg misset
en dag, og container kommer inn i dag fredag, og 
jeg trodde fortsatt jeg hadde en torsdag ekstra.. 
hjelpes, som dagene går i surr. Fridagen ble 
en hel jobbedag i steden. 



Jeg skal bare jobbe meg klar, så håper jeg å reise til 
Oslo ved 15-tiden, for denne helgen skal jeg 
på workshop med spennende mennesker, og jeg 
gleder meg veldig! Bildene som ble 
lovet i går, kom heller i dag tidlig, men paser
i grunn fint, for da kan jeg ønske dere 
en flott fredag, og en god weekend. 



Ses i Oslo - krysser fingre for sol


Domani sofa + sidebord fra TM Design
Sofa kr 9000,- + bord kr 2000,- 


2 kommentarer:

  1. Ser du har akkurat slike gulvlister som vi er på jakt etter! Kan du dele info om hvor dere har fått tak i disse?

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg leter etter et slikt bord som jeg vil ha ved siden av sofaen, men finner bare noen veldig lave.
    Så også på en av dine gamle posts at du har et sånt bord som heter Vino, men det var ikke så mye informasjon om størrelsen. Er du snill som kunne si størrelsen og prisen på begge.. Hvilke farger får vi dem i??? Tuuuusen takk!!! Ha en fin dag :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥