fredag 17. mai 2013

GRATULERER MED DAGEN



7 kommentarer:

  1. Gratulerer med Dagen!!!!!!!!!!!!!!! kose dere og spis masse god mat og is og alt som hører med!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Så flotte jenter:) Åh de lekre skoene fruen har, hvilket merke? Ha en fortsatt fin pinsehelg. Olivia

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Olivia. Tusen takk.. de er nye kjøpt på Zara.. gikk i de hele 17. mai og jeg var ikke i seng før kl 03 på natten, så gode var de :)

      Slett
  3. Så fine der er ღ Gratulerer så mye med
    dagen litt på etterskudd her :) Og så
    ønsker jeg deg en fortsatt fin helg :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. stor klem til deg MEtte ♥

      Slett
  4. Har du noen gang tenk på, at du har en favoritt av dine barn. (Tomine). Du lager egen blogg om henne, legger ut bilder og forteller hva hun gjør. Men som jeg har forstått så har du "Store bror". Han blir jo nesten ikke nevnt. Skal ikke du være et godt eksempel?

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære deg..

      Det er HELT tydelig at du snakker om ting du ikke har noe greie på. En egen blogg om Tomine?? nei.. det er dette så absolutt IKKE. Jeg blogger jo nesten utelukkende om interiør, og klær, og meg selv - sjelden ombarna.

      Storebror er 16 år han, og han DØR om jeg legger ut hva han gjør, eller om jeg skal ta bilder av han. DET må jeg respektere.. Tomine er 6 år, så jeg bestemmer over henne enn så lenge.

      Jeg har som en normal mor, INGEN favoritt av mine barn men elsker de like mye av hele mitt hjerte.

      Hjelpes hva det er mulig å lire ut av seg..

      veronica

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥