fredag 10. mai 2013

Must see


THE BUTLER


Min aller beste filmopplevelse er Purpurfargen med 
Oprah Winfrey og jeg husker jeg så den på en moviebox
når jeg jobbet i en kiosk som ungdom. 
Jeg gråt, og betjente kunder på samme tid. 
En helt fantastisk film, og klippet under HER
er virkelig en av mine favoritter
"but i kill him dead before i let him beat me"
griner like mye HVER gang. 

Har du sett filmen?

Det ser ut som Oprah er med i en film igjen- just my kind - 
og traileren er helt fantastisk.. jeg MÅ se - men 
ser ut til at jeg må vente til oktober. 

Nå er jeg på vei inn til Oslo straks, og jeg gleder meg til 
å treffe bla Heidi fra bloggen Fru Fly
Det blir en spennende weekend. 








7 kommentarer:

  1. The Color Purple eller Purpurfargen er en helt FANTASTISK film!!!!

    Min søster jobber i London på teaterene der med kostymedesign bla. Og for en tid tilbake jobbet hun med forestillingen Sister Act hvor Woopie Goldberg hadde noen av showene!!!
    Min søster fortalte for et vakkert menneske hun er og hvor mye hun skrøt av de bak kulissene,for uten dem ble det ikke så mye å se på foran på scenen.
    Hun laget tilogmed buffet til dem og med cupcakes og laget en liten feiring.
    Da hun dro signerte hun en dvd til meg med The Color Purple selvsagt ;)
    -helt fantastisk å ha denne med en hilsen fra et helt spesielt menneske

    god tur;)

    SvarSlett
    Svar
    1. what ?? for real?? så utrolig flott... en signert dvd... jisses.... JEG elsker filmen, og jeg har sjelden tid nå til å se filmer, men jeg pleier å gå på youtube, og se klipp fra filmen.. den er så utrolig flott...

      gøy å høre at woopie er så herlig. ♥ kos deg med filmen.

      Slett
  2. Tusen takk for supre tips!
    Har ikke sett noen av dem. Så da må de selvfølgelig sees! :)
    Så virkelig ut som noen kjempe goe filmer! :)

    Ha ei flott helg! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
    Svar
    1. så bra.. da må du se purpurfargen..den andre har jeg ikke sett, men jeg MÅ.. ha en fin fin uke. :)

      Slett
  3. Hei,

    Jeg syns du har veldig fine bilder. Jeg er på utkikk etter noen bilder å ha i stuen, men syns det er fryktelig vanskelig å finne noe.
    Har du noen forslag til noen nettbutikker eller lignende? :)

    SvarSlett
  4. JEG blir med på kino når denne kommer!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. its a date... men husk: jeg er en skikkelig grineberte, så mulig jeg gjør det flau.. på sex and the city filmen på kino, skrek jeg ut i salen I HATE YOU MR. BIG når han ikke kom til kirken.. haha... men da var han jo så utrolig teit også!!! ♥ smask - og gleder meg.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥