fredag 31. mai 2013

S W E E T 16

             




Min kjære fine rare, gale, hysterisk morsomme og 
utrolig snille sønn er 16 år i dag! 

GRATULERER MIKAEL. 

Øvelseskjøring er noe han har gledet seg utrolig til 
så i dag kjørte han til skolen selv. 
Stolt mamma sitter på! 

Vi hadde middagsplaner i Oslo i kveld,
men jeg er dumpet til fordel for fest, 
så kompiser kommer på grilling i kveld før de går
 videre på fest. 

jeg har fått nye sofa og stoler i stuen, og jeg gleder meg 
til å ta bilder og vise om jeg rekker i dag


- veronica -

GOD WEEKEND!! 

2 kommentarer:

  1. Å grattis så mye med dagen!
    Så stas når barna har bursdag.
    Kos dere massevis:))

    Solskinnsklem fra Bergen i dag ;)

    SvarSlett
  2. De hjerteligste gratulasjoner ( også fra Bææærgen)
    Sweet 16 så herlig!!!!!

    kose dere

    klemmeting;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥