søndag 26. mai 2013

Søndagstur til Oslo



For en F A N T A S T I S K søndag. 
Vi har virkelig hatt det så deilig. 

Hvis jeg er hjemme, så blir det i grunn jobb, 
og jeg har lovet Lene Alexandra mer egentid og  
mindre jobb, så i dag tok vi Oslo tur. 
Frognerparken, Aker Brygge og middag på Solsiden
ved Akershus Festning. Litt bilder fra dagen
som i grunn ikke trenger så mye tekst. 









Fine Tomine og mr.P som sjelden vises her på 
bloggen men litt må han få bli med - 
begge bilder rett utenfor Solsiden 




Verdens deiligste skalldyrsfat med hummer, 
reker, krabber, østers ( nam nam ) osv..
smaker helt nydelig



Dessert må jentene ha, og det smakte som alt det 
andre, helt fantastisk. ALT er i grunn mer 
fantastisk i solskinn





Nå er det straks kvelden på meg, tidlig opp i morgen
og jeg skal helt klart gjennomføre 8 timers søvn 
hver natt - føler meg som nytt menneske de gangene
jeg gjør det 


Ønsker alle en fin fin søndag, og håper 
dere også har fått smake på litt sol og sommer. 


Tomine klær// kjole Pompdelux
me klær// bluse HER
shorts + bikinitopp//H&M HER
sko//Chanel 



3 kommentarer:

  1. Fine dere, du er alltid så lekkersmekker Veronica!!
    LOVE it ♡ Digger blusen din:)

    SvarSlett
  2. flotte mannen,lekre du,nydelige dagen og superskjønne prinsessen;)))

    SvarSlett
  3. Enig med Line: lekkersmekker!!
    Ser ut som dere hadde en perfekt dag i Oslo!
    PS! Kjekke Mr. P! :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥