lørdag 4. mai 2013

Soft

God lørdag!

Ungene reiste til besteforeldre i går og vi har barnefri til søndag. Helt fantastisk deilig! Tror ikke vi har hatt det siden oktober så i går satt vi bare i hver vår etasje og hadde egentid.

Jeg våknet tidlig kl 07 men sovnet igjen.. Glad for at jeg tok meg tid til det.. Nå er det kaffe, nytt blad og kos mens rundstykkene stekes og vi skal spise frokost.

Jeg skal ta meg et bad også før jobb, også MÅ jeg ut å kjøpe knotter/knagger og håndkleholdere til badet..

Mange spurte om det fantastiske duftkrukken, og den er fra Den Gylne Fe i Hønefoss.. INGEN lukt er som denne og jeg kjøpte min til jul, og fremdeles er den nesten full! Også er den jo bare superlekker!! Anbefales virkelig!!

Happy lørdag - ses senere!

1 kommentar:

  1. Hei, Her på Romerike er det regn og sterk vind:-) utrolig nok tid for lue og varme klær igjen! Nyt timene og senk skuldrene:-) Fortsatt god lørdag! klem Siv:-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥