lørdag 4. mai 2013

Today me -

Kjole/ASOS HER
sko/ Ralph Lauren kjøpt i Singapore
Veske / Carma.no HER



Fridagen bare fløy av gårde i dag, men vi har 
fått gjort unna det som var viktig, og ikke minst
fått kost oss masse. Handlet deilig mat til 
i kveld, hentet lunsj på DIN og ENDELIG 
fått ryddet på badet og lagt inn i skuffene. 


I dag hadde jeg så lyst å bruke kjole, noe jeg 
elsker, og jeg fant denne fine som bestilte fra 
ASOS i januar. Perfekt med lange armer. 
Det var mange som spurte meg om hvor på INSTAGRAM
HER kan du klikke den hjem om du vil. 
Det er første gang jeg kjøpte noe fra Asos, 
og med over 3 ukers leveringstid, var det litt 
i overkant lenge for meg å vente.. 
kanskje jeg var veldig uheldig.. 


Inspirert av FARGERIKE Dagny på Instagram
skal jeg bruke kjole hele uken som kommer 
SNØ ELLER IKKE SNØ!!


Nå skal jeg straks dyppe jordbær i sjokolade, 
snitte blomster, og ta helgen. 
I morgen er det jobb igjen kl 07, etter å ha tatt 
neeesten helt fri i dag. 



20 kommentarer:

  1. Nydelig dame i flott kjole, ja, det er noe vi bruker allt for sjelden her i kalde nord.

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig.. og det er jo så synd, for vi har jo så kort periode å gjøre det på.. så jeg begynte nå jeg.. og skal holde ut til late august.. ( håper solen skinner hver dag frem til dag )

      happy søndag. ♥

      Slett
    2. kjære deg.

      kan du ikke legge ut mer antrekksbilder. Jeg elsker stilen din, og det
      gjør nok flere med meg. Alltid classy, og flott, og sprek.

      Ønsker deg en god søndag, og håper du tar oppfordringen.

      god hilsen fra Margareth

      Slett
  2. kjempefin kjole.hvordan er str?

    SvarSlett
    Svar
    1. akkurat perfekt.. jeg kjøpte en annen og den var IKKE bra i str.. så den stemte ikke fra samme nettside .. ASOS.

      Slett
  3. Alltid like vakker:) Margit

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk.. så snill ♥

      Slett
  4. Hei sexy you ღ så stilig kjole
    du har kjøpt deg og den passet
    deg perfekt, Love It ღ Alltid
    kjekt å titte inn her til deg
    og alt det fine du viser. Ha
    en fin kveld videre og kos deg
    med jordbær og sjokolade :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. søte fine deg.. takk.. ikke ofte jeg blir kalt det assa.. ♥

      jordbær gikk ned på høykant, og det var sinnsykt godt.. jeg ble rett og slett litt glupsk!! ♥

      stor klem tilbake.

      Slett
  5. Så lekker kjole, det hadde vært noe, og blått er jo så nydelig! :))

    Ha en flott søndag! :)

    Klem fra Vestlandet

    SvarSlett
    Svar
    1. happy søndag, og kos deg..

      takk takk - den er sort, men ser nok litt blå ut ja. ♥

      her skinner solen, og det er så delig!!! ♥

      Slett
    2. DEILIG!!! mente jeg ♥

      Slett
  6. Knallfin var du....stilig kjole.Så på nettsiden deres at de var mange fine som jeg kunne tenke meg.er bare litt usikker på str.og kvalitet.

    Fiiiiiiiin søndag i sola til deg.

    Sylvi

    SvarSlett
    Svar
    1. ja det er litt vanskelig her synes jeg også.. best 2 andre, som jeg da ikke kan bruke, for de var superstore i str... men denne var faktisk som den skulle være.. jeg er bortskjemt med carma jentene .. de er utrolig flinke å gi meg riktig str. alltid... og det er deilig når man først kjøper på nett, for å sende tilbake får jeg ALDRI gjort..

      happy søndag ♥

      Slett
  7. Hei, kjolen var nydelig, kan jeg spørre hva str du har? Kunne tenke meg å bestille den selv:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. jeg har str. S. jeg er 173 cm høy, og den er litt større enn H&M str..

      lykke til :)

      Slett
  8. Såå fin kjole her - blir helt inspirert av alle de fine antrekkene dine:-) Har også lyst å bestille, men ser det står blå på asos, men du sier sort? Selv håper jeg den er blå? Takler den blått tilbehør? Blir litt heavy med sort på meg.. Ellers takk for superinsipirerende blogg:-) Klem M*

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei M*

      Tusen takk - så hyggelig... herremin jeg blir virkelig så glad for alle supersnille hilsner.. dere er best ♥

      jeg ser at det står navy - men jeg har sort.. kanskje det ikke er igjen sort... men den i navy er nok veldig veldig fin... kanskje finere... Lykke til... ♥

      Slett
  9. Hei,

    Lekker kjole, sitter utrolig flott på deg. Skoene er så fine, sånne ønsker jeg meg : )
    Kan jeg spørre om hvor i Singapore du kjøpte de?

    Ha en fin dag!

    Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Heidi.

      takk for så hyggelig hilsen. Jeg blir virkelig helt satt ut av så mange hilsner.. kjolen var nok en hit for DEN har jeg fått mye mail om også :)

      skoene ble kjøpt hos Ralph Lauren på Marina Bay Sand.. jeg ble faktisk litt usikker på om jeg kjøpte de når jeg var i Kuala Lumpur eller singapore. Men iallefall på en av kjøpesenterene - av de siiiiinnsykt store.. gode ¨å gå i, og brukes til alt. :) skal du reise ned så ta meg med :) ha en fin fin dag ♥

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥