onsdag 19. juni 2013

ALL ABOUT THE FUN & MISSING





MISSING...

Noen ganger i livet møter man mennesker som gjør 
uslettelig inntrykk.. jeg er så heldig at jeg møtte 
FruFly.. Vi har hatt det så gøy, og jeg har følt meg så utrolig
vel i hennes selskap. Jeg er jo ganske impulsiv, 
og liker veldig godt å ha det moro.. 
DET synes på bildene, som fine FruFly har tatt..
Jeg er ganske rampete og forstyrrer henne ganske ofte
- KJEDELIG  å vente..og ingenting er som å le sammen..

kjenner jeg savner henne når jeg ser bildene

#se på meg a!!!!









9 kommentarer:

  1. Da tok jeg ikke så feil kanskje....Å beholde lekenheten og det å kunne ta seg selv ganske uhøytidelig verdsetter jeg stort!! Gud, så kjedelig det ellers ville blitt!
    Mvh
    MomIn4inch

    SvarSlett
  2. Så moro kan man ha det på jobb :):)
    Deilig å være barnslig og beholde lekenheten.Da holder man seg leeeeeeeeeeenge ung.
    Så moro å lese bloggen din.
    Ha en lækker sommer.

    Sylvi

    SvarSlett
  3. Hva var så artig ved disse bildene? Tilgjort og tåpelig, spør du meg....
    Vet du blir grinete av denne kommentaren og kommer til å sende den
    tilbake i fleisen på meg, men det er helt greit :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Perfect!! Point is; det ER tåpelig, og tilgjort!
      Det er type bak kamera shoot.. Morobilder!!!

      For de med humor!
      #weird

      Grinete? Overhode ikke.. Takk for en god latter.
      Vera

      Slett
  4. Miss you too!!! Du altså! Får nesten en liiiiiten tåre i øyekroken nå! <3 #weird
    Som jeg skulle ha skrevet det selv, vi ER en fantastisk match, på både det ene og det andre!
    Har ikke ledd og kost meg så mye på evigheter, og når vi i tillegg skaper knallbra resultater, kan det ikke bli bedre! Håper du er noenlunde i mål med gjøremål før morgendagen! Tenk Fraaaance! Tipper skjønne Tomine ligger våken og gleder seg. Kos dere masse masse!!! <3

    SvarSlett
  5. Kjempemorsomme bilder. Kreative, elsker fargene og det at du tør å være barnslig:) Kjempefine er de!! Er da bare gøy om man er tøysete?!? Synes jeg ivertfall. Tenk hvor kjedelig verden ville blitt hvis alle skulle gå rundt å være gravalvorlig!
    De som surmuler får bare fortsette med det. Heldigvis er det bare sin egen sure tilværelse de ødelegger. Synd for dem! Haha.
    Nei, takke meg da til sånne lyspunkt og smilende ansikter som ditt!
    Ha en fin dag:)

    God klem fra Line

    SvarSlett
  6. Helt utrolige flotte bilder som jeg blir glad av å se på!!! 2 superflinke damer! Nyt ferien din:-) Klem Stine

    SvarSlett
  7. Fantastiske bilder, dere må ha hatt det kjempegøy:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥