tirsdag 18. juni 2013

All me ( again )


En snabbis innom på kvelden, for jeg har 
fått så mange mailer og spørsmål om klærne jeg 
hadde på bilde over, da jeg var på workshop med 
FruFly i Oslo forrige helg. 

Shortsen finner du HER
genser HER  ( fant ikke igjen den jeg klikket hjem,
men hør med Carma.no - det var der jeg kjøpte den
og min farge er i grå
skjorte kjøpt i Singapore // Tommy Hilfiger


Ha en fin fin kveld. Her jobbes det, og litt 
pakking før vi reiser om noen fåå timer 
( ok.. litt mange timer da, men snart!! ) 




5 kommentarer:

  1. FINE deg!!

    Ha en fortsatt fin uke, søte! Og en strålende sommer:)
    STOR KLEM
    anette

    SvarSlett
  2. Å! Enjoy frankrike! Og bildene til black collection blir sikkert helt fantastiske :))

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Nydelig outfit! Likte lampen bak deg. Hvor er den fra?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥