onsdag 12. juni 2013

ARM CHAIR - 2 days to go ♥



Ny stol på kjøkkenet, i favorittkroken.
( ny og ny - fargen er ny - men stolen den samme ) 


det er avslutninger i alle retninger på skole, jobber, 
ferietid, osv.. men aller først er det en helt 
fantastisk helg i Oslo for meg, og jeg gleder meg så. 

litt info kommer, men jeg kan røpe at det er 
et fotoshoot, og jeg lover at dere skal få henge med 


NÅ er det endelig lunsj, før jeg besvimer, og kanskje
hvis jeg rekker skal jeg trene litt i dag også


ses senere

1 kommentar:

  1. elsker disse stolene,men han min er for høy og eh ....tung til sånne møbler.........så vi skifter møbler sånn ca 1 gang pr år for at de ikkje skal bli skjeive......... lei nå-gøy med interiør,men fint med samme sofa hvertfall haha

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥