tirsdag 18. juni 2013

BLACK COLLECTION




HEI BLOGGEN

Det har vært hektiske dager siden fredag. 
Hektisk men ufattelig moro.

Jeg har leid inn flinke FruFly fra Fly Medier som har tatt bilder
av møblene til TM Design - Black Collection. Hun har stylet, 
kommet med fantastiske ideer, og vært en herlig støttespiller
for meg, som driver alt dette alene. Så godt
å få innspill fra andre, som kjenner så til det jeg 
holder på med, og som kan gi meg råd.  

En utrolig fun fun weekend i Oslo med workshop, 
og 3 dager med bilder som skal brukes utover og på 
nettsiden vår som kommer til høsten. 

Viser dere et - og jeg synes selv det ble helt fantastisk

Veldig meg, som smiler og ler, og sort hvitt. 
akkurat det jeg elsker - 
elsker i grunnen alt med 
BLACK COLLECTION

Mange flere bilder kommer, men de skal redigeres ferdig, 
og vi har også en del som mangler som skal taes.


Jeg reiser til Frankrike torsdag, og det er i grunn et 
kaos ut av en annen verden før reisen. 
Jeg tror derfor jeg kan si : ses i Fayence
DET skal bli fantastisk. 



18 kommentarer:

  1. Guri, for et levende bilde. Et bilde sier mer enn tusen ord. Du virker så utrolig morsom og positiv person. Har fulgt bloggen din en god stund nå, og jeg blir helt slått ut av alt du får til. Du imponerer til tusen. Girlpower!!!! Takk for at du er den du er. Må du blogge og selge møbler i hundre år til.
    Kos deg i Frankrike!!
    Klem fra Henriette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - så hyggelig. herremin.. jeg har fått så mange søte hilser jeg blir helt rørt!! det er virkelig gøy å bli heiet på

      tusen takk. NÅ skal det bli godt med ferie. :)

      HAPPY SOMMER.

      Slett
    2. Jeg kan underskrive på at Veronica er verdens morsomste og mest positive person, Henriette!!!! For et fyrverkeri av en dame! <3

      Slett
  2. Heisann!!

    Dette ser jo bare så rått ut, - og spennende med nettside, og dette lyser suksess!
    Er selv stor fan av "black and white"-bilder.

    Lykke til, og god ferie!!

    SvarSlett
    Svar
    1. hEI tERJE.

      tUsen takk, det har vært veldig veldig gøy.. men også litt slitsomt.. jeg er ikke SÅ glad i få bilde tatt, så godt de jeg ler meg i hjel på kan brukes. flink fotograf.

      God sommer til deg også :)

      Slett
  3. Fantastiske deg! Herlig bilde. Nå fortjener du ferie. Kos deg masse!
    Ingvild

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingvild.. tusen takk.. så hyggelig.. jeg må si jeg gleder meg og synes det er velfortjent selv også.. haha.. ♥

      Slett
  4. Så lekkert! Kjempeflott det du har fått til, stå på videre ;-) Gleder meg til å se nettsiden, tror nok at den blir helt fab! Ønsker deg hell og lykke!
    Klem fra Ulla

    SvarSlett
  5. Kjempefint Veronica. Minner meg om interiøret på St. Regis Bangkok.

    SvarSlett
  6. Veldig, veldig bra. Du er så stilig og møblene dine er helt rå-toppkvalitet. Ønsker deg en velfortjent ferie, du er jo på hele tiden, så en ferie fra allt kjaset må være det rette. Du har den mest spennende bloggen, jeg er innom hver dag---nesten. TM

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk.. så snille dere er.. skal bli utrolig godt med "ferie" i et annet land, og bort fra kontoret, men litt jobbing blir det. men sol, bading, og deilig mat skal helt klart stå i fokus. og ikke minst ungene :)

      Slett
  7. KULT bilde!!
    Dette må jo bli bra:)
    Veronica + FruFly = ♥
    Gleder meg til og se resultatet av helgen:)

    SvarSlett
  8. Nydelig! Heidi er superdyktig,og så en så utrolig koselig jente også! Blir gøy å se resten av bildene...god tur, du, fruen, så fantastisk (iiiiiikkke misunnelig,neida!!!) ;)

    SvarSlett
  9. Nydelige! Dere har vært så flinke.
    Gleder meg til resten :-)
    Nyt ferie fine du, det fortjener du!
    Klem fra Levanger

    SvarSlett
  10. Herlighet for noen dager vi har hatt, honey! Jeg har brukt kvelden til å lande litt, kikke på bilder og LE av alt vi har funnet på. Er så glad for å ha møtt deg, både som samarbeidspartner/oppdragsgiver og ikke minst som venn! God innspurt før ferie, snakkes veldig snart!<3

    SvarSlett
  11. Er det du eller møblene som skal være i fokus?????

    SvarSlett
  12. Så herlig energi over bildene!! : ) Superbra team dere to!! : ) Gleder meg til å se resten! : ) God sommer! Klem fra Vera : )

    SvarSlett
  13. Hei! Elsker møblene dine, særlig kjøkkensofaen... Men elsker også skolettene dine: lekre! hvilket merke er det?

    Mvh. Mette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥