lørdag 22. juni 2013

D A Y 2


God morgen fra Fayence

for en fantastisk kveld vi hadde i går, Tomine & jeg.
Det var musikk OVER ALT up in the village, med dans, masse 
deilig mat, vin, sang og moro.. vi var så glade når vi gikk hjem 
ned verdens bratteste bakke, og når vi låste oss inn i huset
gikk vi bare rett i seng, og sovnet momentant. 
Masse bilder er tatt, så det kommer litt senere i dag

Tomine sover enda, og jeg går rundt her i huset, drikker kaffe, 
leser litt, og bare nyter å väre til. Endelig har jeg også WIFI
etter å ha fått installert dette på nytt i huset jeg bor. 
vi har värt på butikken og shoppet inn stort, så 
nå verken sulter eller törster vi. NÅ kan endelig 
ferien virkelig begynne.. NÅ er alt på plass.



Når lille Tomine våkner skal vi spise litt, så skal jeg ta henne med opp i byen 
igjen, så vi kan gå på marked i dag.. Gleder meg

Ha en fin fin lördag, så ses vi senere



7 kommentarer:

  1. God deilig morgen.
    Tenker å leie i utlandet neste sommer men vanskelig å velge utføra kataloger. Dette så veldig fint ut, vil du dele adressen/navnet på der dere bor?
    Kos dere videre, ser så fint ut!

    SvarSlett
  2. å sommer følelse!

    Ønsker deg en kjempe fin lørdag!! Kos deg masse!! Klem!!

    SvarSlett
  3. Så fantastisk! Tenker dere får en super ferie alle fire. 3 uker er et must synes jeg, når en reiser bort og ferierer. Da får en virkelig senket skuldrene og hentet seg inn igjen. Ønsker deg en nydelig ferie i Frankrike...og god sommer!

    Inger :)

    SvarSlett
  4. Hei.
    Nydelige farger i huset ditt. Lurte på hvilke farge du har på veggen på kjøkkenet og i stuen?

    Mvh Maren Håland

    SvarSlett
  5. Nyt ferien fine du:)
    Flotte bilder fru fly hadde lagt ut på bloggen sin!
    God Sommer!:)

    SvarSlett
  6. hvor er de fantastiske sandalene fra? :D:D

    SvarSlett
    Svar
    1. De nydelige sandalene er kjöpt i Singapore... så det er dessverre ikke i Norge.. fantastiske å gå i, og de kostet ca 50 kr, så jeg ANGRER meg i hjel på at jeg ikke kjöpte i alle farger...

      ha en fin kveld.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥