mandag 24. juni 2013

DAY 5


GOD MORGEN

så hyggelig å höre fra alle dere som "fölger" med på turen til France.
Vi storkoser oss, og jeg kan gjerne lage et innlegg om selve Fayence
( jeg er INGEN ekspert, men bilder og mine opplevelser kan jeg dele ) 



Tomine ligger fremdeles og sover, og jeg våkner tidlig og nyter litt tid 
alene, drikker kaffe utenfor kjökkenet, til den fantastiske utsikten du ser 
under.. I går kveld var vi inne etter kl 18, laget middag og tegnet. 
Det blåste så utrolig, så den ene parasollen knakk, og havnet i bassenget
og alt av vindulemmer måtte lukkes igjen. Men i dag er solen her
igjen, og det ser ut til å bli en fantastisk dag. Nå skal jeg lage
Arme Riddere til frokost i mangel på ferskt bröd, men jeg 
tror det skal gå helt fint.. Da blir det bytur litt senere i dag


Önsker deg en fin mandag, og dere som starter ferie:
GOD FERIE





1 kommentar:

  1. Nydelig sted dere er på, kos dere masse:)
    Elsker Frankrike, men det ser ut som vi ikke skal dit i sommer:(
    Klem¨Liza

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥