mandag 3. juni 2013

Glad og gruegleder meg


Nydelig vær i dag når jeg våknet, og jeg har lovet meg selv å være 
flink å bruke kjoler og skjørt når sommeren endelig er her. 

Selv om nye klær hver dag hadde vært topp, må noe gammelt også brukes. 
skjørtet er faktisk fra mitt aller første kjøp fra Carma for over 5 år siden, 
blusen et scoop fra H&M i fjor kr 50,- og sko fra Zara ( som 
faktisk er gode å gå i ) De som er slengt på gulvet er 
godeste Jimmy Choo, og de er så grusomme å gå i 
at jeg kan ikke engang kan holde ut i 5 minutter. 
( selges like fine og like dyre som de ble kjøpt inn haha - 
neida.. jeg skal beholde de som en souvenier fra Singapore 
fra min reise dit alene ) 

På onsdag skal jeg reise å etterfylle/lage nye bryn, som jeg tatoverte
 for over 5 år siden.. grrrruer meg så for det er sååå vondt, 
men det blir sååå fint, og herremin det er jammen på tide. 

Mer jobb, og tidlig kveld i dag igjen - jeg var i seng kl 22 i går
og GJETT om det var nydelig 


Ha en fin fin mandag

6 kommentarer:

  1. Guuud, du er lekker frøken Strøken ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. god morgen fine Line. ♥ kjekt med mobil kamera, for da blir bildene ikke så klare.. haha... da viskes både rynker, og buler seg ut.. ♥ ha en fin dag.

      Slett
  2. Hva er hemmeligheten på de overarmene der? Skal jammen bli flinkere jeg også til å bruke kjolene mine. Ha en flott dag i solen! Hilsen fra vakre Jæren.

    SvarSlett
  3. Gå innom apoteket og kjøp emlakrem ( også kalt englekrem)smøres på ca 1 time før tatovering og gir en bedøvende effekt.

    SvarSlett
  4. U look great!!!! Fiiiina <3

    SvarSlett
  5. Hei, hvor tatoverer du øyebrynene? Jeg har tenkt å gjør det samme selv, men er så innmari skeptisk til resultatet....
    Vennlig hilsen Sissel

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥