søndag 2. juni 2013

Leather Collection




Presenting the leather collection:

( må gjøre det skikkelig når det er så flott )

Herremin som vi har pakket ut, satt på plass, beundret, flyttet, og 
ommøbelert i helgen. Jeg tror kanskje jeg har sakt " å herremin seeeeeer du 
hvor fint det er eller??? HÆÆÆ" til min mann, som i dag kastet seg i 
bilen på en kjøretur nesten uten mål og mening mye for å slippe
unna meg tror jeg.. haha. 

Bilder av LINOTI leather chest 
130*80*70

Pris kr 15 900,- 

send mail veronica@tm-design.no for bestilling





Detaljer som verdenskartet i lin på innsiden av skuffene












9 kommentarer:

  1. Hei, WOW for et kult møbel! klem Siv:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja det samme sa jeg når jeg pakket det ut sent fredagskveld.. iiiiik...
      det var så lekkert!! :)

      Slett
  2. ufattelig lekkert,men har ikkje plass haha

    SvarSlett
    Svar
    1. det er jo det som er så synd Lin.. man kan ikke hele tiden skifte ut, og ha plass til alt.. men sånn er det, og sånn blir det :)

      Slett
  3. Veldig, veldig lekkert og flotte naturmaterialer---er det ekte skinn? og det flyet på toppen--kjempestilig--du er heldig som kan nyte det en stund. Lykke til med salg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      flyet er fra Gylne Fe i Hønefoss, og bordet er i ekte skinn ja.
      fantastisk flott :)

      jeg nyter :)

      Slett
  4. Hei, og takk for en herlig blogg.
    Jeg har fått et nytt spisebord og har ikke peiling på hva jeg skal ha oppå den, til pynt og sånn.
    Kunne du laget et innlegg og forslag til det?:) Hadde blitt så takknemlig for det.

    SvarSlett
  5. Hei du vakre Veronica!
    Herlighet så utrolig lekkert!!!!
    Du har en så god smak og en teft for det helt spesielle :) :)
    Skulle ønske jeg hadde plass for flere møbler, kanskje senere.....
    Ønsker deg en fin uke.
    - Bodil -

    SvarSlett
    Svar
    1. Snille Bodil..

      tusen takk, alltid så hyggelig å høre fra deg. maybe maybe..
      bare ta kontakt når du ønsker .

      ha en fin fin uke :)

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥