søndag 9. juni 2013

N E W W A R E H O U S E



i går hentet Tante S lille Tomine, så vi har hatt barnefri.
Min fine mann har jobbet videre med garagen, og jeg har 
løpt mellom tv og prinsessebryllup og kontoret. 

På fredag leide jeg nok et lager til TM Design, så 
det blir spennende tider fremover, med ny kontordame som 
skal hjelpe meg og også noen som må hjelpe meg på lager
 Jeg skal nok også forsøke å flytte kontoret ut av huset, 
slik at jeg får litt tid utenom jobb, for det er virkelig
lett å jobbe 24/7 når jobben ligger i huset. 




Står og tøffer meg litt for fotografen

sko//ralph lauren - kjøpt i Singapore
Briller // VictoriaBeckham kjøpt hos Carma.no
jakke // Line of Oslo - kjøpt hos Carma.no 

kjole // Kjøpt i London




Ønsker dere alle en fin fin søndag.. her jobbes det
både ute og inne 


1 kommentar:

  1. Så spennende! :-)
    Er nok lurt å fjerne jobben fra hjemmet. Blir til at man jobber alt for mye.
    Kjenner til den.

    Er det noe sted man kan komme å se på møblene dine? Prøvesitte de lekre sofaene? :-D

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥