onsdag 26. juni 2013

Old Bread


Bonjour

Vi bor nesten midt i byen, men jeg kjenner at lårmusklene vokser og 
pumper seg opp hver gang vi går opp verdens bratteste bakke
( im sure ) MED Tomine på ryggen, for å komme inn i selve villagen.

Det er dessuten hviledag for kjöpmannen her i byen både 
söndag og mandag, og når vi endelig fikk kreket oss opp til 
byen i går, var det helt tomt for bröd.. zzz 
Derfor ble det i går og i dag Arme Riddere, og det er jo 
helt utrolig godt.. Tips for bruk av gammelt bröd. Ikke det 
at jeg burde trenge det her i France, men uten bil og med 
gammelt bröd, er det godt med noen husmortips. 



I morgen tidlig kommer resten av la familia, og jeg gleder 
meg i fillebiter. Jeg skal kaste de inn i huset fortere enn 
svint, ta bilnökkelen, og kjöre ned på Supra her, og fylle opp 
kjöleskapet med frisk frukt, bröd, skalldyr osv.. 
Begynner i grunn å bli very lei frokostblanding og pasta
og jeg tör ikke skru på grillen og gasskomfyr her 
så vi får vente til Mr P kommer. 
Nöyaktig 18 timer igjen.. ikke det at DET er så nöye
hvor mange timer det er.. bare nevner det..

og som en liten tröst til dere i Norge:
det er veldig overskyet her i dag.. 



2 kommentarer:

  1. Sååå bra skrevet, eelsker bloggen din! Er selv veldig glad i France, titt og ofte i Nice som jeg syns har en fantastisk atmosfære. Kos dere masse videre, klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Sååå bra skrevet, eelsker bloggen din! Er selv veldig glad i France, titt og ofte i Nice som jeg syns har en fantastisk atmosfære. Kos dere masse videre, klem fra meg.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥