tirsdag 25. juni 2013

REESE WITHERSPOON & Marlene Birger



Jeg kan ikke skryte av at jeg har garderoben til Hollywood stars, 
og det hörer helt klart til sjeldenhetene at jeg finner 
like klär i mitt skap som jeg ser på bilder.. 

MEN - i går surfet jeg ENDELIG på nett på pc, hvor Tomine HYYYLER 
ut.. MAMMA.. det er jo deg!!! - men det er jo bilde av Reese, 
og det tar noen sekunder för jeg skjönner at vi har samme jakke,
og det er DERFOR vi er like.. ingenting annet.. haha 

Det beste er at jeg hyler ut selv.. å guuuuuuuuud
vi har lik jakke!!!!! haha.... sånn höyt liksom.. jeg er glad jeg er i 
France og ingen kunne hört og forstått meg, men jeg må jo 
innrömme at jakken nå ble ENDA mer stas enn tidligere. 
Og om NOEN noengang kommenterer; fin jakke.. 
så kommer det selvsagt; Tusen takk... Reese witherspoon har lik 
og bruker visst sin MYE hun også... 

BY Marlene Birger off course - kjöpte min HER

Got to love it!!





5 kommentarer:

  1. haha så kult!!
    nei det er vel få forunt å ha sin helt egen Hollywood garderobe,da er det stas å finne at over there har de lik jakke :)
    Nå skal sant sies at Reese er super down to earth så da har dere jo noe annet til felles?

    ha en fantastisk dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Exactely!! Så derfor var det så kult!!

      Har helt samme inntrykk.. Have a nice day!

      Slett
  2. Veeeeldig down to earth,"do you know who I am?", sa snydens fulle Reese til politimannen da hun og mannen ble arrestert( han kjørte) NOT

    SvarSlett
    Svar
    1. Må være så deilig å være FULLSTENDIG feilfri å henge seg på ENHVER
      Mulighet til å kommentere noe negativt!! Nå var det JAKKEN vi snakket om,
      Ikke om hvor beruset Reese har vært iflg sladrepressen!! I REALLY DONT care
      Om akkurat det! Jeg har takk og pris annet å sysle med!

      Jeg synes forøvrig hun virker veldig down to earth, og velger å ikke tro på
      Alt jeg leser!!

      Slett
  3. Jepp, så deg hos Carma:-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥