mandag 10. juni 2013

Sofa S O F A




Noen ganger føler jeg at jeg bader i sofaer.. 
men jeg har jo så mange fine, og vil så gjerne prøve de ut. 

Det har vært lite tid til å gjøre om hjemme, men jeg føler at 
jeg er på gli nå.. MÅ liksom gjøre om, og er litt rastløs.. 

Ferien lurer rett rundt hjørnet og jeg skal nyte sol og 
sommer i ukesvis i fine fine Fayance. 





Ny sofa som jeg har flyttet fra stuen til kjøkkenet, og den passet bedre 
her, da den ikke er så dyp som de andre, og mer passende til å 
spise i, enn å ligge. Soldaten under passer på, og er supertøff


Container kommer til vårt nye lager i dag, men ikke 
noe nytt, bare påfyll av møbler vi allerede har 


ha en fin fin ettermiddag




3 kommentarer:

  1. Hei

    "Tinnsoldaten" er kjempefin:-)
    Hva er prisen?

    Mvh.Hege

    SvarSlett
  2. kan bare si: aiaiiaiaiai! Lekkert!!! hehe

    SvarSlett
  3. Fin fint:-)
    Hvordan farge har du på veggene i stua?

    Mvh. Hilde

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥