søndag 9. juni 2013

SUNDAY KISSING


Alt på bilde fra TM Design - bla det fantastiske speilet vi har fått inn 
nå som er 3-delt ( 2x1 meter pr del ) 
Kisten med 3 skuffer er i ekte skinn og på lager pr dd. 
utrolig lekker. 



For en deilig søndag.. og for et vær vi har nå. 
Skulle ønske vi kunne suse inn til Solsiden i Oslo og spise
skalldyrsfat igjen, men det får være til en annen søndag. 
Morgendagen og dagen etter skal bli enda bedre her jeg bor, 
så kan ikke annet enn å glede seg til ny uke. 




Det siste 2 årene har vært utrolig mye jobb for meg, og lite tid 
til å være kjærester. DET skal vi bli flinkere til, så søndager
skal vi sette av til bare kos, av med telefoner, uten mailer
og bare prat og planlegging av uken som kommer. 







Denne uken blir litt spesiell også for fine storebror får utlevert 
vitnemål, og det gleder jeg meg så til å se. 
En fin kveld kommer det virkelig til å bli. 
En hektisk uke på vei, men først søndagskos
med den viktigste i mitt liv






En fin uke ønskes alle dere fine lesere, som gir meg SÅ UTROLIG mye 
god feedback, støttende ord på Instagram, og fine mailer. 

Jeg tenker ofte på hvor utrolig heldig jeg har vært, og 
det gir meg mye inspirasjon i en veldig hektisk hverdag. 


2 kommentarer:

  1. kose deg med kjæresten din ;) og ha en fantastisk søndag,nyte været og hverandre <3

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥