fredag 28. juni 2013

T O G E T H E R


Glad husmor som endelig har fått alle på plass i huset. NÅ slipper jeg väre 
mer redd om kvelder, for herremiiiiiin jeg har värt husredd sånn i det skjulte
jeg fant aldri brytere til utelys, og vi bor ikke langt fra kirken.. gulp.. 
ikke hjelper det at Tomine har gått rundt og ropt: 

mamma mamma - se på meg a..
buuuuhuuuuu jeg er en zombie!!!!!





HEI BLOGGEN

gjett om vi var spente i går, Tomine og jeg når vi löp ut av huset og laaangt 
oppover bakken, så nedover mot veien for å lose pappa og storebror
hjem til huset her i France. I går kom de, og det var så utrolig göy

Vi hadde en kjapp omvisning i huset, Tomine viste frem 
blomsterpyntede rom, og bassenget för vi reiste på butikken for 
å fylle opp kjöleskapet med masse smaskemat. 
Butikken her er HELT FANTASTISK




Sprudlevann har värt på kjöl siden vi kom ned hit, og passet 
perfekt å åpne i går kveld. Etter regnet samt lyn og torden 
( gjorde ingenting, for da så vi på film og spiste godis inne ) 
dekket vi bord og grillet. Det er så deilig å väre 
sammen her nede, og NÅ starter virkelig ferie med kos, mat og 
soling for oss alle.. I kveld er det ut å spise up in the village
og det skal bli fantastisk..

Önsker dere en fiiin weekend. 



Endelig er også storebror i hus, og som vanlig mer opptatt av mobil 
enn noe annet.. Tenk at vi klarte oss uten hele ungdomstiden.. 
DA hadde vi det jammen göy da. 

HAPPY FREDAG 

10 kommentarer:

  1. Det ser jo bare drømmende fantastisk ut! Herlig å være samlet at last :) Nyt dagene sammen. God sommer, klem Yvonne :)

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Herlige bilder og stor glede :)))
    Kos dere videre i vakre France.....

    Klem Bodil....:)))

    SvarSlett
  3. Det ser altså så fantastisk ut der nede! Jeg har alltid hatt lyst til å leie feriehus i Frankrike, og jeg fikk ikke mindre lyst nå altså!
    Kos dere videre i ferien! :-)

    SvarSlett
  4. Hahaha, du skriver så herlig vittigt. Eelsker bloggen din!!! Jeg er selv veldig glad i France og er titt og ofte i Nice. Kos dere masse videre i det herlige landet, klem fra Iben.

    SvarSlett
  5. Oh, en kjekk gutt du har...Fortsatt en fin ferie til dokker dar i Frankrike ;-)

    SvarSlett
  6. Kan godt forstå det er godt å få hele familien ned ja:)
    Haha.. ja, kjenner igjen det at mobilen er en ungdoms bestevenn! Jeg har en fjortis som nesten ikke ser opp fra sin egen mobil. Hun legger den knapt ifra seg når hun skal sove eller spise!! Nei, mon tro hvordan vi overlevde vår egen ungdomstid ja. Selv er jeg overbevist om at det var MYE morsommere å faktisk være sammen med venner istedet for å ha nesa konstant nedi en skjerm som de gjør nå, men;)

    Fin ferie!:)
    Line

    SvarSlett
  7. ser ut som at dere koser dere!! Nyt varmen!!! hihih
    og ha en fiiiin helg!

    Klem!!

    SvarSlett
  8. Heisan. Jeg tenkte på det da jeg leste at det var kun degog Tomine. Gu er hun ikke husredd...hm så var du litt husredd..ingen god følelse det men med gutta boys på plass er det bareå senke skuldrene og nyte ferien :-) Kos dere masse masse!!! mvh Karjis

    SvarSlett
  9. Hei,
    syntes den champagnekjøleren ifra Möet & Chandon var nydelig, hvor har du kjøpt denne henn? I Frankrike?

    God sommer,
    mvh.
    Stian N. Moen / Noreen Interiør

    SvarSlett
  10. Vi hadde det jo artig i ungdomstiden vi, og. Og klarte å finne på noe og aktivisere oss selv... Kanskje vi hadde det artigere, i hvertfall på en annen måte... Det ser så herlig ut i Provence. Håper det ikke koster så alt for mye å bo på hotel der nede... Det frister VIIIRKELIG å ta en tur... Håper bare at de snakker og vil forstå engelsk... :o/ Hvis ikke sliter jeg... :o(

    Monica M.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥