fredag 14. juni 2013

The end of first class




hei fredag


jeg er som VANLIG sent ute for jeg skal bare hele tiden, så nå må jeg 
i dusjen, pakke, fikse for en hel helg i Oslo, og rekke inn til byen 
før kl 1530 i dag for jeg skal først og fremst være med i en 
reklamefilm ( herrejesus gruer meg men jeg er så nyfiken at 
jeg har lyst å se hvordan det egentlig er ) så skal jeg møte lovely 
miss Fly og SÅ er det workshop og en fantastsisk spennende
helg i vente. 


Bilder fra i går, lille Tomine på sommer avslutning. Hun er så glad i 
en i klassen som sitter i rullestol og lo så grådig når de danset i går, 
for INGEN er så morsom og så grei som M i klassen.




ses senere - da fra byen. DENNE gangen har jeg kamera med og 
vi skal bo i en skikkelig flott leilighet som vi har leid, så 
heng gjerne med.

GOD WEEKEND


4 kommentarer:

  1. Å fine Tomine :)
    Kos deg så mye i storbyen - høres ut som en spennende helg!

    SvarSlett
  2. Så glad tjej!! härligt med sommarlov! / kram c

    SvarSlett
  3. Oj ferdig med 1. klasse allerede, tipper det er en stolt frøken du har i hus ja :)

    Kos dere på sommerferie og ha en fin uke som kommer. Jeg er glad for at du skrev at du har fått deg en kontordame, det tror jeg var bra. Du kan'ke bare jobbe vettu' ;)
    Ha en fin uke Ramboline!!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥