mandag 10. juni 2013

THIS M.O.N.D.A.Y.




Jeg elsker mandager - 
ny start på uken, og helt fantastisk å jobbe hjemme, så jeg kan fikse
litt etter at hele huset har vært hjemme en helg og bare coole helt ned. 

Et av mine løfter til meg selv, er bedre lunsjer, og kjære vene, ta 
meg tid til å kjøre ut for å kjøpe blomster osv. OM jeg trenger det

I dag gjorde jeg nemlig det... har spist deilig frokost, drukket kaffe
i solen, og rukket å handle inn blomster. 

Og vet du hva: min sønn fikk mopedførerbevis i dag, terioprøven 
BESTÅTT

Da blir det feiring i kveld, om han da klarer å være hjemme lenge 
nok til å bli feiret før han suser avgårde igjen på moped. 


happy mandag, bare 11 dager til jeg reiser til France. 
jippi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥