torsdag 13. juni 2013

Tip of the day



Jeg har jo helt glemt å tipse om verdens beste flats,
noe jeg har blitt avhengig av etter det berømte fallet mitt på et 
utested i vinter der skyhøye heler på flisegulv gjorde sitt 
til at jeg banket hode i et bord, og svimte av.. 
hahah.. herregud så utrolig laimt når jeg tenker på det nå. 

MEN - mine grrrrrrr ballerinas er iallefall alltid med i vesken 
min nå, for en kveld på 12 cm heler kan fort bli biiiittelitt 
slitsomt. Dessuten er de superkule, og passer perfekt med 
shortsene jeg nettopp har bestilt meg.
 wooop wooop




Ha en fin dag, i dag er det skoleavslutning for Tomine, 
pakke til en helg i Oslo med jobb, fotoshoot, workshop, lære meg 
photoshop, dinner with lovely FruFly & bittelitt fun, vaske klær til France
 ( vi reiser på torsdag - er så spent på huset at jeg nesten svimer av - SOOOL  ) 
masse masse jobb, og klesvask ( tonnevis ) 
got to go
- veronica -


8 kommentarer:

  1. Hei, JUHU så kule - hvor fant du de? God helg og gleder meg til å høre mer fra turene dine...fin torsdag! klem Siv:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Siv. tusen takk - gleder meg så jeg nesten ikke kan sove.. haha.. så barnslig.. og NÅ trenger jeg jo å sove så jeg er uthvilt til en sånn helg.

      skoene kjøpte jeg fra Carma i vinter faktisk, eller tidlig høst. sjekker om jeg finner linken :)

      Slett
    2. Her er den - jeg har samme str. som jeg alltid bruker, så de er riktig på str.

      http://www.carma.no/kategori/Sko

      Slett
  2. Hei, Takk for linken og sååååååååå mange lekre sko.....drøm.....sommerklem Siv:-)

    SvarSlett
  3. Jeg trodde ikke mine egne øyne,- astronomisk pris for ett par stoffsko!
    Gæli gæli, hehe. Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. haha... jammen det er akkurat det.. det ER ikke som vanlig stoffsko..
      det er det som er forskjellen når du kjøper litt ordentlige.. også har du de MYE LENGRE... iallefall jeg. også har jeg kun et par stk, som jeg blir veldig veldig glad i :)

      Slett
  4. Fantastisk:) kos deg med fru fly,avsluttning og snart France :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.. det skal jeg gjøre :)

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥