torsdag 27. juni 2013

W A I T I N G


GOD MORGEN

sent i går kveld plukket vi blomster, vannet i hagen, og pyntet 
rommet og badet til storebror som Tomine har så lyst å dele 
med han. Vi ryddet, vasket gulver, og kostet ute. 



NÅ er det kun få timer för vi er komplett familie her nede i 
Frankrike, og jeg gleder meg så.. En uke har gått vanvittig 
fort, og jeg er så glad vi skal väre så mye mye lengre




Tomine var så flink, og laget fine blomsterbuketter, puttet 
i kurven, ryddet i ALT rotet sitt ved bassenget, og redde senger.
NÅ er hun nok ganske moden for å leke med pappa og storebror,
og jeg gleder meg såå til å ha bil, og drikke vin med mannen min,
og ikke minst går turer med storebror. 





Det er Lavendel så langt öye kan se i hagen, og det å våkne opp til 
denne lukten sammen med jasmin.. 

Herlig

Nå skal jeg nyte kaffe på trammen, för Tomine våkner, og 
da går vi snart guttene i möte.. Can't wait




Önsker dere en perfekt torsdag.. 
DET kommer vi til å få 


8 kommentarer:

  1. ÅHHH...det hørtes heilt NYDELIG ut <3 Kos dere masse...i Norge regner det tollekniver .

    Sylvi :O)

    SvarSlett
  2. Så koselig å følge med på dine vakre reisebrev....
    Føler meg nesten på ferie....hi,hi.
    Helt nydelige bilder!
    Kos dere massevis....

    Ha en topp dag;)))

    Klem klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Som alltid like hyggelig å følge deg og familien;-) Jeg har bare et lite spørsmål, hvor har du kjøpt buksen på bildet? Jeg leter så etter en lignende bukse. Kos dere videre på ferie:-) Klem Cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei C.

      Takk, så hyggelig!! Er så utrolig å bare ha alle her!

      Buksen er fra Carma.no

      Slett
  4. Kos dere masse og nyyyt :) Ellinor

    SvarSlett
  5. Kos dere masse og nyyyt :) Ellinor

    SvarSlett
  6. Kos dere masse og nyyyt :) Ellinor

    SvarSlett
  7. Skikkelig fiiiine blinkskudd... :o)

    Monica M.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥