lørdag 22. juni 2013

YESTERDAYS PICS



BONJOUR

Bilder fra i går kveld når vi skulle opp til byen / village
en fantastisk kveld, men jeg ser at bildene er mörke og 
veeeldig uklare.. noen er med, med dere får ta meg på ordet
når jeg skriver at gatene myldret av folk, og det var musikk fra 
hvert et hjörne. Fantastisk kveld. 


Dette får bli bilde av gårdagens på meg, for DET er ikke 
så lett å få til uten hjelp, og Tomine er ikke så särlig lysten 
til å ta bilder, så vi kjörer close up noen dager her för 
far i huset kommer ned




Fantastisk mat og drikke, og så göy å se at de samme som 
jobbet på restauranten vi var på i fjor er her også i år.
Litt sånn: ååååh hallo... remember us?? we were here last year
among like one billion others, but im sure you remember..
haha




En av konsertene ble holdt utenfor kirken, som forövrig 
Tomine & moi besökte i dag..

Nå er det pizza at home, för sengen. Jeg er så trött at jeg stuper
selv om jeg sover nesten dobbelt opp av det jeg er vant med.

Kos dere i Norge, det er jo lördag
varm hilsen fra Fayance



5 kommentarer:

  1. Åh, så deilig! Ser ut som dere koser dere maks! :)) Nyt dagene kjære, det fortjener du.

    KLEM

    SvarSlett
  2. Både ser og høres ut som at dere koser dere stort! :)
    Sør-Frankrike er herlig på denne tiden! Jeg var der i juni en gang og vil gjerne tilbake!
    Kan jeg spørre hvilket selskap dere leier hus fra, og er dere fornøyde med det så langt?
    Ja, i tilfelle man skulle leie et feriehus selv mener jeg (noe jeg så absolutt kunne tenkt meg), så er det veldig kjekt med gode referanser!! :)

    Kos dere videre med ferie, sol og sommer! Her hjemme regner det! :(
    Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Line

      vi leier privat av noen vi ble kjent med i fjor.. så vi er heldige..
      det er en jungel av utleiere, og det var så vanskelig å finne noe i fjor, så jeg brukte bloggen.. huset vi reiste til da var helt ok, men herremin som det bråkte om morningen.. IKKE nice.

      tusen takk for feriehilsner, og i lige så..

      Slett
  3. Så fantastisk nydelig kjolen til Tomine er<3 Hvor er den fra?

    Heidi=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Heidi.

      kjolen er fra NameIt og kjöpt rett för vi reiste.. den er så tykk og god, så en veldig nydelig kjole.

      happy monday

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥