tirsdag 11. juni 2013

YOU GO GIRL


Det er ingen hemmelighet at jeg E L S K E R bloggen 
hildecarma.no og butikken hennes Carma.no
i Trondheim. Det har jeg gjort i mange mange år,
og mine føste plagg ble bestilt fra Hilde for over 5-6 år siden,
før nettbutikken så dagens lys. 

Jeg har dessverre ikke møtt dette fyrverkeriet av en dame
enda, men DET skal jeg, og jeg skal også reise opp til 
Trondheim for å besøke butikken, som jeg har hørt 
så mye flott om og som får besøk fra handleglade
damer fra hele Norges land. 

Tenk det!!!!

Akkurat nå oppdaget jeg denne filmen om akkurat 
HILDE og CARMA, og den MÅ du se.. 

Noe så utrolig tøfft, og flott, og ikke minst 
det er GØY og være blogger. Så fantastisk at hun har fått 
det så til, og jeg tror rett og slett jeg bare elsker alt 
ved denne damen. BEUNDRINGSVERDIG 

Ha en fin fin tirsdag, jeg personlig griner av ingenting,
og jeg ble så stolt og glad på Hilde sine vegne at jeg 
måtte skriiiik littje granne

Filmen ser du HER


7 kommentarer:

  1. Helt enig! Har heller ikke besøkt butikken "live" men kjøpt via bilder fra blogg og ringt og bestilt før nettsiden kom. Flott service og herlige jenter. Utrolig artig når jenter får det til - slik som du også gjør med TM Design. Så du også fortjener skryt slik som Hilde :-)

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  2. Jeg er jo så heldig at jeg har fått møtt Hilde, og FOR en dame!! Helt fantastisk vakker, og veldig, veldig dyktig ♥

    Og butikken!! Sukk.... just say'ing, glææææ dæææ, hihi:))

    SvarSlett
  3. Fantastisk:)
    Skal innom om jeg er i Trondheim ja! :)
    Kjekkt med nettbutikken!
    Fin onsdag til deg!:)

    SvarSlett
  4. Helt enig, Hilde er en superdigg dame! Aldrig opplevd så mye service og trivelig dame i butikk før tror jeg...
    Du får si ifra når du reiser oppover da, kunne jo tenkt meg å hilse på deg jeg da ;) hihi

    SvarSlett
  5. Heelt enig!! Hun er bare superdigg å besøke i butikken :))
    Du får si ifra når du kommer oppover da, kunne jo tenkt meg å hilse på deg også jeg da ;) hihi

    SvarSlett
  6. Verden beste du, jeg er rørt laaaaaangt inne i hjerterota over dine ord!! You are AMAZING!!! Du er akkurat like dyktig og jeg ELSKER damer med teft som får til det de sikter mot - nemlig, THE STARS!!!!

    LOVE YOU!!!

    SMASK Hilde

    SvarSlett
  7. For en flott video! Man kan jo ikke bli annet enn inspirert av dere begge to. Flotte, sterke kvinner med høy teft for business - me like! Jeg har vært i butikken, og det er noe av det vakreste jeg har sett :) Forresten, det er såå viktig og flott at dere holder kontakten med oss som sitter og følger med dere -det betyr mye! HEIA! :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥