søndag 28. juli 2013

BIRTHDAY GIRL



VERDENS fineste jente for oss, 
fylte 7 år på lørdag. 

( kjole fra H&M ) 

HIPP HIPP HURRA

Vi reiste inn til Oslo, og jeg overasket både far og barn, med
overnatting på The Thief, som viser seg å være et helt 
fantastisk sted i Oslo. For en service, for et design, og 
for en helg. Jeg har denne gang knipset selve feiringen kun med 
mobil, så jeg skal vise dere i morgen. Nå er det litt bilder fra 
når vi kom på hotellet, og søndag formiddag.




Hotellet hjalp meg på superkort varsel og satte inn ballonger på rommet
til oss, før vi kom, og Tomine hyyyylte av glede. 
Det var virkelig noe av det beste som kunne skje. 




Veldig happy liten 7-åring som må tegne litt og nyte hotelrom 
før vi gikk ut til Hanami og spiste sushi. 



Bluse fra James Perse // HER
Skjørt fra by Timo //HER


En stk mamma som nyter fantastisk utsikt fra balkongen, og 
en kaffe.. Rommet har egen kaffemaskin, og på kvelden kom 
de faktisk inn med en liten termos, og pukka god natt te.. 
så utrolig deilig. 





Søndag morgen hadde jeg vekkerklokken på 0830 - og vekket de andre så 
vi skulle rekke frokost, og litt av hotellet før vi måtte hjemover, for lite
visste jeg at de har frokost HELT FREM TIL KL 12 - og utsjekk kl 15.
FOR en lyx.. I den kuleste lobby sitter jeg og leser bøker med Tomine
og da kom det en og serverte meg kaffe.. Jeg ble så glad. 
Det er så utrolig små detaljer som gjør at et opphold 
blir så perfekt. 



Ikke langt fra hotellet lå selveste PARADIS ( det heter faktisk det ) 
og her kjøpte vi is, macroner og deilig kaffe, før vi reiste hjem. 

Vi var også på Astrup Fearnley museet, men jeg må jo si 
at bildene der var av litt vovet karakter ( haha.. hjelpes Tomine bare 
sto helt sjokket før jeg selv skjønte hva det var ) så vi hastet 
KJAPT ut igjen. Billetten er inkl i hotelrommet, og du bruker 
nøkkelkortet som billett. 






Jeg har jo en liten mini bil, så vi var spent på om vi fikk ballongene 
i bilen, men DE måtte vi ha med, men Tomine skulle ikke bære de selv. 
Så jeg tok oppdraget, og tok det obligatoriske bilde 
foran skiltet THE THIEF på hotellet. 


FOR EN HELG, FOR ET STED, OG FOR EN FIN BY OSLO ER. 

( har masse interiørbilder fra hotellet, så viser dere i morgen.) 
Nå er det kveldsmat, og sengen. Det ble jammen sent nok i går
da bursdagsbarnet holdt ut til langt over midnatt. 

happy søndag. 




11 kommentarer:

  1. Hei:) Gratulerer med vel overstått til Tomine! Hvor har du kjøpt den hvite blusetoppen du har på deg på det ene bildet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig. endelig et år hvor bursdag ikke ble stress og totalt kaos, men kun fokus på lille Tomine.. helt supert. ♥

      den nydelige toppen er fra Carma.no
      jeg kjøpte den her, og den er enda mer nydelig i virkeligheten ♥ TUSEN TAKK ♥

      http://www.carma.no/produkt/sand-black-crepe-de-chine-offwhite-topp-med-sorte-

      Slett
  2. Kan jeg ikke få lov til å anbefale dette hotellet for deg Veronica? www.thesiamhotel.com. Er det ikke lekkert?

    SvarSlett
    Svar
    1. Å herremiiiin... tusen tusen takk..
      det ser jo helt insane ut.. har du vært der??

      jammen det er jo helt fantastisk???? fortell fortell!!!

      Slett
    2. Jeg har vært mye i Bangkok og bodd på lekre hoteller, men dette overgår nok mitt budsjett. Hotellet er en kjent thai-familie, Sukosol, store i underholdningsbransjen i Thailand. Tenkte at du ville like det. Skal nok innom for afternoon tea neste gang jeg er i bkk..

      Slett
  3. Hipp hipp hurra ! For en FANTASTISK bursdag for gulljenten! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. oh yes.. her skulle vi feire ja!!! ♥

      Slett
  4. Fine bursdagsjenten og fine mammaen :)
    Nå fikk jeg lyst å ta en helg på det hotellet, og i den isbaren! Hehe...
    Gratulerer med syvåringen!
    *klemmer*

    SvarSlett
    Svar
    1. jaaa.. gjør det.. det er jo så gøy!! var på alene tur med Tomine i fjor sommer, og hun har snakket om det så mange ganger: mamma.. husker du når vi reiste på jentetur eller.. når du hadde det såå gøy med meg... haha.. fokus blir jo så helt noe annet.. så yes.. minne for livet.. også så morsomt!! ♥

      Slett
  5. Hvor er buksen din fra? Digger den - og deg :)

    SvarSlett
  6. Skjønn topp, som matcher koppen... ;o) Må sjekke inn på "The Thief" jeg og når jeg en gang skal til Oslo, så takk for tipset...!!! :o) ramboline. :o)


    Monica M.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥